Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226487/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00238370/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6624278
1.5.8.) Numer faksu: Brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeea4944-d6f7-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/TP/RO/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 994591,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.
1.Zamówienie w swym zakresie obejmuje:
1.1.Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej, w skład której wchodzą:
1) Bluzy dresowe na suwak z kapturem,
2) Spodnie ogrodniczki,
3) Spodnie typu standard,
4) Koszule flanelowe,
5) Bluzy robocze,
6) Koszulki typu t-shirt,
7) Fartuch,
8) Kurtka ocieplana Hi-Vis 5w1,
9) Spodnie ocieplane Hi-Vis,
10) Kurtka ocieplana z taśmą odblaskową,
11) Spodnie ocieplane z taśmą odblaskową,
12) Bluza polarowa,
13) Bezrękawnik.
Wykazany asortyment stanowi odzież całoroczną.
2.2.Wynajem i serwis szaf na odzież czystą i brudną, w skład których wchodzą:
1) Szafki wrzutowe w ilości 7 sztuk,
2) Szafki ubraniowe, indywidualne dla każdego pracownika, zamykane na klucz w ilości 196 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978675,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978675,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978675,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU i H "ARIS" Bolesław Kazimierz Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991020615
7.3.3) Ulica: Jastrzębska 15
7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978675,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RMR)"
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Rozbudowa ulic na osiedlu Poświętne
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Pułtuskiej na odcinku od ul. Żołnierzy Wyklętych do ul. Targowej wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Dostawa betonu towarowego i stabilizacji cementowo - piaskowej na budowę ulic w Raciążu
- Wykonanie rozbiórki budynku w ramach zadania pn. Rozbiórka budynku kotłowni zlokalizowanej na działce 719/13
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r
- Świadczenie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z odbiorem i dowozem do Warszawskiego Szpitala Południowego
- Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją
- USŁUGA LEASINGU I PARANIA PODZIELONA NA 2 ZADANIA: ZADANIE 1: LEASING BIELIZNY POŚCIELOWEJ SZPITALNEJ, ZADANIE 2: PRANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BIAŁEJ I KOLOROWEJ I INNYCH ARTYKUŁÓW Z TKANIN
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.