Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188292/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku w podziale na dwa zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku w podziale na dwa zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92bc93a-e0cb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Druki firmowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/IAM/2022/05
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Nadruki firmowe1. Nadruk na kopertach IAM
Nadruk logotypu i adresu na różnych rodzajach kopert:
C5 –500 sztuk
C4 – 1000 sztuk
Koperty dostarcza Zamawiający
Kolorystyka nadruku: 2 (Pantone 206 + Black) +0
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
2. Wizytówki
Wzór I
W dwóch wersjach językowych
Format: 90 x 55 mm
Kolorystyka: 1 (Pantone 206) +1 (Pantone 206)
Papier: karton dwustronnie powlekany 350g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Nakład:
Wersja polska: 3000 sztuk (30 nazwisk po 100 sztuk)
Wersja angielska 3000 (30 nazwisk po 100 sztuk)
Termin dostarczenia: dwa razy w roku
Wzór II
Format: 90 x 55 mm
Kolorystyka: 2 (Black + Pantone 206) +1 (Pantone 206)
Papier: Multidesign 350g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Nakład: 2000 sztuk w tym:
Wersja polska dla 10 osób po 100 szt
Wersja angielska dla 10 osób po 100 szt.
Termin dostarczenia: dwa razy w roku
3. Karty „with compliments” w dwóch wersjach językowych
Format: 210 x 99 mm
Kolorystyka: 2 (pantone 206 + Black) +0
Nakład : wersja polska i wersja angielska po 600 szt
Papier: MultiDesign 240 g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
4. Teczka na dokumenty
Format: 412 mm (w tym 70 mm skrzydełko)+ 372 mm(w tym 70 mm skrzydełko)
Kolorystyka: 1 (Pantone 206)+0
Papier: MultiDesign 300 g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Nakład: 1000 szt.
Wykończenie: folia matowa Soft Touch (aksamitna) jednostronnie, 3 bigi, nacięcia na wizytówki, sklejenie skrzydełka)
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
Teczka promocyjna IAM, papier: karton graficzny powlekany dwustronnie Ensocoat 2S 400 g/m2 – papier dostarcza Zamawiający. Kolorystyka: 1 (Pantone 206c)+1 (877C)
Nacięcie do włożenia na wizytówki (89x54mm)
Nakład: 1000 szt.
Wykończenie: przyklejenie skrzydełka, 6 bigów, folia mat jednostronnie
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
Miejsce dostarczenie wszystkich druków: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa. Zamawiający będzie powiadamiał wykonawcę o każdej kolejnej dostawie druków 5 dni przed jej terminem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Notes Roku Romantycznego.Nakład 1000 szt
Okładka:
- oprawa szyta, miękka
- papier niepowlekany, 270g (może być Munken Premium Cream albo analogiczny)*
- skrzydełko przód, tył, po 130 mm
- zadruk dwustronny, Pantone VioletU (1+1)
- puchnący lakier uv na froncie
Środek:
- format: 148x210 mm
- 104 strony
- druk Pantone VioletU
- Munken Premium Cream 1,3 115 gsm (lub analogiczny, kompatybilny z wybranym papierem okładkowym)
- tasiemka ciemnofioletowa w grzbiecie
- książka szyta nicią ciemnofioletową
Dostawa do dnia 30.06.2022r.
Adres: Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 14500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18295 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18295 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18295 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Borgis Zbigniew Kobiałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211108205
7.3.3) Ulica: ul. Kmicica 1 lok. 607
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grupa Borgis Zbigniew Kobiałka
jakie przetargi wygrała firma
Grupa Borgis Zbigniew Kobiałka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18295 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, Zamawiający zawiadamia, że postępowanie w tym zadaniu zostało unieważnione, gdyż jedyna oferta, która została złożona w postępowaniu znaczącą przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona przez Wykonawcę Grupa Borgis Zbigniew Kobiałka oferta opiewa na kwotę 47.970,00 zł brutto. Natomiast Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 17 835,00 zł brutto. Zaoferowana przez Wykonawcę cena znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania i dostawa katalogu projektu "Łączą nas zamki i pałace II" nr rej: CZ.11.02.01/00/23_004/0000078 w ramach programu Interreg Czechy-Polska 2021-2027.
- Druk materiałów informacyjno-promocyjnych Miasta Będzina
- Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy książek i folderów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Dostawa materiałów w celu realizacji projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.