Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00201700/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2022/BZP 00156884/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00156889/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819-47-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-affb3fdd-2507-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.124.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288885,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego
o wymiarach 20x30 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko.
2. Zamawiający wskaże wykonawcy punkt poboru wody koniecznej do wykonania płyty lodowiska i pokryje koszty związane ze zużyciem wody oraz koszty dostawy energii elektrycznej. Zamawiający dostarczy i ułoży we własnym zakresie: chodniki gumowe, oświetlenie zewnętrzne oraz ławki dla klientów.
3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu planowanej dostawy lodowiska, w tym dokonania wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów
i innych czynności prowadzących do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy, w tym również o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej dostawy, niezbędnej do należytego wykonania zamówienia.
4. Celem umówienia terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy skontaktować się z osobą uprawnioną do jej przeprowadzenia tj.:
Damian Pęcak, MOSIR Stalowa Wola,
tel.: 15 842 25 62,
e-mail - d.pecak@mosir.stalowawola.pl
5. Po przeprowadzeniu wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez Strony (MOSIR/Wykonawca), który będzie stanowił potwierdzenie jej odbycia.
Uwaga!
Centralny Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.
6. Harmonogram wynajmu lodowiska:
1) Wykonawca winień protokolarnie przekazać Zamawiającemu lodowisko gotowe do użytkowania z wytworzoną warstwą lodu oraz pełnym zapleczem technicznym najpóźniej do godziny 8:00 dnia 1 grudnia 2021 roku;
2) zakończenie usługi wynajmu lodowiska gotowego do użytkowania, nastąpi od godziny 23:00 dnia 28 lutego 2022 roku;
3) Wykonawca uzgodni termin rozbiórki lodowiska z Zamawiającym niezwłoczne, nie później niż do 2 marca 2022 roku do godziny 15:00.7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp..
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192925,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238779,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER KONSORCJUM: PROFESJONALNE LODOWISKA SP. Z O. O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ALLES COOL CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA WENTYLACJA JACEK STEMPIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389518675
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 28
7.3.4) Miejscowość: KĘPNO
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFESJONALNE LODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFESJONALNE LODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288779,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa przedpłaconych kart elektronicznych na zakup materiałów budowlanych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola w 2025 r.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż lodowiska na boisku położonym na terenie Zespół Ogrodów Jordanowskich oddział OJ 2 przy ul. Przybyszewskiego 30A w Poznaniu
- "ZAWODOWE KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" - dostawa pawilonów warsztatowo-usługowych wyposażonych w obrabiarki i urządzenia pozwalające na prowadzenie zajęć praktycznych w klasach branżowych ZSO w Kowarach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
więcej: Maszyny do konserwacji lodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.