Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157367/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont generalny części budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego 11 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwój regionalny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont generalny części budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego 11 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db331b7a-0405-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157367/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/21/BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5108458,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- prace budowlane w zakresie m.in. rozbiórek ścian działowych, budowy nowych ścian, aranżacji pomieszczeń, wykonania nowych posadzek, malowania, wykonania instalacji wentylacji, klimatyzacji, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, instalacji niskoprądowych i CCTV. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wszystkie wykonane prace i zamontowane w ramach Umowy urządzenia na okres 36 miesięcy, na zasadach określonych w Umowie. Zamawiającemu przysługuje również rękojmia na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego.
W okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do organizowania przeglądów okresowych ( w tym przeglądów ppoż zamontowanych urządzeń) w terminach 12, 24, i 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone Protokołem z przeglądu okresowego.
W okresie trwania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie przeglądy systemów wymienione w przepisach prawa, kartach gwarancyjnych, wskazówkach prawidłowej eksploatacji, dokumentacji techniczno-ruchowej, czy innych dokumentach dostarczonych przez producenta zamontowanych urządzeń wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, np.: należy wykonać przegląd instalacji wentylacji wraz z wymianą filtrów.
Przedmiar w podziale na kondygnacje (parter wraz z piwnicą oraz piętra - od I-szego do IVego - znajduje się odpowiednio w załączniku nr 5a i 5b do specyfikacji.
Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
Część 1 zamówienia zostanie zrealizowana w dwóch następujących etapach:
a) etap I –III i IV piętro budynku;
b) etap II – pozostały zakres zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 4456750,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- prace budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi oraz obróbkami na zewnątrz i wewnątrz wokół nowych okien, w budynku biurowym ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie. Zamówienie będzie realizowane na pięciu kondygnacjach budynku - od parteru do IV piętra włącznie. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znajduje się w załączniku nr 4 do specyfikacji.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i utylizacji starych okien.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wszystkie wykonane prace i zamontowane w ramach Umowy okna na okres 36 miesięcy, na zasadach określonych w Umowie. Zamawiającemu przysługuje również rękojmia na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego.
W okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do organizowania przeglądów okresowych wraz z ewentualną konieczną regulacją okien w terminach 12, 24, i 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone Protokołem z przeglądu okresowego.
Przedmiar w podziale na kondygnacje (parter wraz z piwnicą oraz piętra - od I-szego do IVego - znajduje się odpowiednio w załączniku nr 5a i 5b do specyfikacji.
Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
Część 2 zamówienia zostanie zrealizowana w dwóch następujących etapach:
a) etap I – III i IV piętro budynku;
b) etap II – pozostały zakres zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221100-6 - Okna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.5.) Wartość części: 651707,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części I postępowania wpłynęły trzy oferty z cenami przewyższającymi ustalony przez Zamawiającego limit finansowy na realizację przedmiotu zamówienia. Wobec braku możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia zachodzi przesłanka ustawowego nakazu unieważnienia przedmiotowego postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie mieści się
w ustalonym limicie finansowym
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3073976,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo- Usługowa COMERCJA Marcin Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850009359
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Wyszyńskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Zgłobice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-113
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.