Og³oszenie z dnia 2024-04-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00364367/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1612426d-f1a4-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00269313
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00090380/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.19 Dostawa sprzêtu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp.
Wiêcej informacji na temat wymagañ technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy pzp.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, ¿e: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z przeprowadzaniem postêpowania o udzielenie zamówienia na: „Dostawa sprzêtu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego” - Zp/29/TP/24 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu ul. Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1.Informujemy, ¿e Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobê zastêpuj±c± IODO, kontakt za po¶rednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: ,,Dostawa sprzêtu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego” - Zp/29/TP/24 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z pó¼n.zm.). Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyj±tkowych przypadkach w tym samym celu bêdziemy równie¿ przetwarzaæ dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych lub naruszeñ prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w zwi±zku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wy¿ej ustawy. Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
1. Dane przekazane przez Pani±/Pana bêd± podlega³y udostêpnieniu nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: organy w³adzy publicznej, organy ¶cigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy wystêpuj± z ¿±daniem w oparciu o stosown± podstawê prawn± w tym np. Krajowa Izba Odwo³awcza, inne podmioty, które ¶wiadcz± us³ugi na rzecz administratora np. podmiotom ¶wiadcz±cym obs³ugê prawn±, podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
2. Administrator nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
3. Dane osobowe, wynikaj±ce ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z za³±cznikami, bêd± przechowywane przez okres 4 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powy¿ej 4 lat, przechowywana jest przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli ¶rodki finansowe zosta³y pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja bêdzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznaj±cych te ¶rodki i mog± wynosiæ okresy d³u¿sze ni¿ 4 lata. Po tym terminie dane bêd± protokolarnie niszczone.
4. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy s± niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, w tym nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników...
Szczegó³owa informacja w zakresie RODO znajduje siê w pkt XXX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/29/TP/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej.
Dalszy i dok³adny opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:
Cena najni¿sza otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wy¿szej cenie:
Cena najni¿sza z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilo¶æ punktów dla oferty ocenianej
Cena wy¿sza z oferty ocenianej o wy¿szej cenie
£±czna punktacja oferty (S) zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:
S=C+T
gdzie:
S- ilo¶æ punktów oferty ocenianej
C - ilo¶æ punktów oferty ocenianej w kryterium Ceny
T - ilo¶æ punktów oferty ocenianej w kryterium Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu przyjêcia zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu przyjêcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu do wstrzykiwacza w pracowni rezonansu magnetycznego. Dalszy i dok³adny opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena najni¿sza otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wy¿szej cenie:
Cena najni¿sza z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilo¶æ punktów dla oferty ocenianej
Cena wy¿sza z oferty ocenianej o wy¿szej cenie
£±czna punktacja oferty (S) zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:
S=C+T
gdzie:
S- ilo¶æ punktów oferty ocenianej
C - ilo¶æ punktów oferty ocenianej w kryterium Ceny
T - ilo¶æ punktów oferty ocenianej w kryterium Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu przyjêcia zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówieñ bie¿±cych liczony od momentu przyjêcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2. nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegaj±ce na dostawie materia³ów medycznych na kwotê minimum:
Pakiet nr 1 - 140 000,00 z³
Pakiet nr 2 - 150 000,00 z³
ka¿da z dostaw.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie ¶wiadczenia dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, (za³±cznik nr 8 do SWZ) a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegaj±ce na dostawie materia³ów medycznych na kwotê minimum:
Pakiet nr 1 - 140 000,00 z³
Pakiet nr 2 - 150 000,00 z³
ka¿da z dostaw.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe :1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pakietu i pozycji.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - za³. nr 9 do SWZ.
3. Model fizyczny (Próbka) - zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej (sposób z³o¿enia próbki za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca art. 65 ust. 2) – dotyczy pakietów nr 1 i 2 (ka¿dej pozycji)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd±niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
2. Postanowieñ ust. 1 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzaniu zgodno¶ci z cechami lub
kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta
podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
Uzupe³nieniu podlegaj± wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione Tabeli VIII. Sposób oceny warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu
zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia
stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-18 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Oferta musi zawieraæ:1. Wype³niony wzór oferty oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem asortymentowo – cenowym za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polegaæ na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy – za³±cznik nr 4a (z³o¿yæ, je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy Konsorcjum lub Spó³ki Cywilnej.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy
6. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe :
1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pakietu i pozycji.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - za³. nr 9 do SWZ.
3. . Model fizyczny (Próbka) - zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej (sposób z³o¿enia próbki za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca art. 65 ust. 2) – dotyczy pakietów nr 1 i 2 (ka¿dej pozycji)
INNE PRZETARGI Z WA£BRZYCHA
- "Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Gminy Wa³brzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa worków foliowych, folii bezbarwnej i worków na zw³oki.
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ci±gu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowo¶ci Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napêdem elektrycznym w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wa³brzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wa³brzychu
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla go¶ci Hotelu Ksi±¿.
wiêcej: przetargi w Wa³brzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób P³uc w Orzeszu
- SR.272.d.02.2025.MD Zakup z sukcesywnymi dostawami pieluchomajtek i innych wyrobów medycznych (pieluchy i wk³ady anatomiczne, majtki ch³onne) na potrzeby mieszkañców DPS "MORS" w Stegnie.
- DOSTAWÊ MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa protez, cewników, stentów dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzêtu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- Dostawa pu³apek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.