Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271047/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00269348/02 - Wynik z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33 w ramach programu wieloletniego „Senior+” oraz remont pomieszczeń w Zespołach Pracowników Socjalnych i mieszkaniach chronionych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 678 31 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 678 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33 w ramach programu wieloletniego „Senior+” oraz remont pomieszczeń w Zespołach Pracowników Socjalnych i mieszkaniach chronionych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8aa1271-2a76-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000375/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33 wraz z aranżacją pomieszczeń, remont pomieszczeń ZPS MOPR w Białymstoku oraz remont pomieszczeń w mieszkaniach chronionych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227875/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub pkt 5 ustawy PZP, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 24.09. 2021r. unieważnił postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Przebudowa budynku położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33 w ramach programu wieloletniego „Senior+” oraz remont pomieszczeń w Zespołach Pracowników Socjalnych i mieszkaniach chronionych”, znak: ZP.26.1.6.2021, ponieważ do upływu terminu składania ofert, nie została złożona żadna oferta. Mając na względzie powyższe okoliczności i pilną potrzebę udzielenia zamówienia, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w tym przedmiocie zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-086081c6-1090-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 397018,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Białej 13/33 w zakresie pomieszczeń Klubu Seniora, realizowanych w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025, edycja 2021 Moduł I – Utworzenie lub wyposażenie Klubu „Senior+”
- w ramach części 1 postępowania: Pakiet Nr 1: Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Białej 13/33 w zakresie pomieszczeń Klubu Seniora, realizowana w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025, edycja 2021 Moduł I – Utworzenie lub wyposażenie Klubu „Senior+”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIN BUDOWNICTWO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380081515
7.3.3) Ulica: ul. Przędzalniana 6L
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-688
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć realizację następującej części zamówienia następującym Podwykonawcom:
a)
• Nazwa podwykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Jardon” Jarosław Dondziło, ul. Kościelna 71/19, 16-010 Wasilków,
• Opis powierzonej części zamówienia: wykonanie robót elektrycznych.
b)
• Nazwa podwykonawcy: LECH WĘCŁAWSKI Usługi Remontowo-Budowlane, Instalatorstwo C.O. I WOD-KAN ul. Świetego Jerzego 23/60, 15-349 Białystok,
• Opis powierzonej części zamówienia: wykonanie robót sanitarnych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-10INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
- Dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- Dzierżawa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesięcy
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.