Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217095/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00225305/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00231880/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa rowerów miejskich na terenie Miasta Czeladź w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 265-26-53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,157010,0d72e3f45183a9e55882d23b771a3553.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa rowerów miejskich na terenie Miasta Czeladź w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c549083-d228-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046620/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa rowerów miejskich na terenie Miasta Czeladź w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/U/MZGK/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest realizacja usługi „Obsługa rowerów miejskich na terenie Miasta Czeladź w 2024 roku”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, bieżącego zarządzania i eksploatacji Systemu Roweru Miejskiego w Mieście Czeladź w 2024r.
System RM System składa się z 4 stacji rowerowych wyposażonych w 4 totemy informacyjne, 78 stojaków rowerowych, 50 rowerów, wraz z towarzyszącym oprogramowaniem umożliwiającym korzystanie z wypożyczalni rowerów. Stacje, o których mowa powyżej są zlokalizowane w miejscach opisanych w pkt. 2.3 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki korzystania z Systemu RM w Czeladzi będzie określał Regulamin korzystania z Systemu RM (dalej: Regulamin).
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu rękojmi za wady, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego tj. na okres 2 lat.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ – oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
34430000-0 - Rowery
34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Orange Polska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Roovee S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-02-50-995
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
serwis sprzętu - na tym etapie podwykonawca nie jest jeszcze znany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Świadczenie usług odbioru, transportu i przechowywania zwłok oraz wykonywania sekcji zwłok pacjentów zmarłych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Dostawa materiałów szewnych i siatek
- Dostawa pieluchomajtek
- Dostawa płynów i materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem aparatów do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 1 - postępowanie 3
- "Dostawa serwerów, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- System roweru miejskiego na terenie Polkowic w 2025 r.
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A, systemów zasilania bezprzerwowego w obiektach MGW w Zabrzu
- Rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCVV z dostawą serwera w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Jerzmanicach-Zdroju
- Modernizacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego w budynkach UJK - ADP.2301.14.2025
więcej: Rowery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.