Og³oszenie z dnia 2024-04-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00310705/01 - Wynik z dnia 2024-05-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6e3a7d0-f198-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00269499
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6e3a7d0-f198-11ee-ac52-ee29f86ffd4f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6e3a7d0-f198-11ee-ac52-ee29f86ffd4f;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: tkoralewski@szpital-swinoujscie.pl (nie dotyczy sk³adania ofert) lub przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpujê tylko i wy³±cznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres poczty elektronicznej e-mail: zampub@szpital-swinoujscie.pl.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): Patrz rozdz. I SWZ. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: Patrz rozdz. I SWZ.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, a wymagane zapisami SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r., poz. 2247) zwanym dalej „rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02.1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów do utrzymania czysto¶ci
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39224300-1 - Miot³y i szczotki i inne artyku³y do sprz±tania w gospodarstwie domowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa papieru.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ¶rodków do dezynfekcji
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na innych podmiotach, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, to Wykonawcy ci ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) opisy produktów wg. nazw w³asnych (karty charakterystyki, ulotki, broszury, itp.) oraz instrukcje ich u¿ywania (je¿eli zosta³a opracowana lub o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ dla wskazanych produktów nie zosta³y opracowane przez ich producentów instrukcje u¿ywania).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ niniejszej umowy na podstawie co najmniej jednejz okoliczno¶ci wskazanej w art. 455 ustawy Pzp, b±d¼ w niniejszej umowie.
2. Szpital przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w przypadku:
1) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4-6 niniejszego paragrafu;
2) szczególnych okoliczno¶ci, takich jak zakoñczenie produkcji, wyst±pienia przej¶ciowego braku towaru z przyczyn le¿±cych po stronie producenta lub bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji publicznej, wycofanie towaru z rynku, pojawienia siê jego nowej generacji
o identycznych parametrach i nowych opcjach, po wcze¶niejszym powiadomieniu i za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, dopuszcza siê zmianê na towar nowy o tych samych b±d¼ lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wy¿szej ni¿ zaoferowanej w ofercie;
3) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla produktu, w tym zmiany numeru katalogowego b±d¼ jego nazwy w³asnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcze¶niejszym powiadomieniu i za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego;
4) w sytuacji kiedy produkt posiada zgodê Ministra Zdrowia na czasowe dopuszczenie do obrotu na terytorium RP i nie jest wyposa¿ony w ulotkê w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia ulotki w jêzyku polskim do ka¿dego zamawianego opakowania.
Wszelkie zmiany w zakresie wymienionym powy¿ej, w szczególno¶ci dotycz±ce dostarczenia produktu równowa¿nego lub zamiennego, innego ni¿ objêty umow±, wymagaj± pisemnej zgody Zamawiaj±cego.
Aktualnie dostêpny na rynku zamiennik niedostêpnego produktu objêtego umow±, Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie;
5) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie;
6) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji postanowieñ umowy;
7) je¿eli nast±pi³a zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê (np. w wyniku przekszta³ceñ, przejêæ, itp.) – nast±pi zmiana w zakresie okre¶lenia Stron umowy;
8) w przypadku zmian w mieniu Szpitala spowodowanych zbyciem, wycofaniem z eksploatacji, trwa³ym uszkodzeniem sprzêtu, dla którego by³ dedykowany produkt;
9) zmiany postanowieñ umowy, zwi±zanych z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu trwania umowy:
1) na wniosek Dostawcy – w przypadku braku zamówienia w okresie obowi±zywania Umowy produktów objêtych Umow± na poziomie co najmniej 70% ich warto¶ci;
2) na wniosek Szpitala – w przypadku braku z³o¿enia przez Szpital zamówienia na produkty odpowiadaj±ce warto¶ci umowy w okresie jej pierwotnego obowi±zywania.
4. Je¿eli Dostawca nie z³o¿y wniosku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) lub nie wyrazi zgody na przed³u¿enie Umowy stosownie do ust. 3 pkt 2) mo¿e siê domagaæ wynagrodzenia jedynie za zrealizowan± w okresie obowi±zywania Umowy czê¶æ zamówienia i nie przys³uguje mu roszczenie odszkodowawcze z tytu³u nie zrealizowania pozosta³ej czê¶ci zamówienia.
5. Szpital dopuszcza zmianê cen jednostkowych towarów wskazanych w za³±czniku nr 2 do umowy
w przypadku:
1) zmiany stawki VAT - zmiana ceny nastêpuje z dniem powstania obowi±zku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020r., poz. 2207 ze zm.);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-12 07:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-Zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- NAPRAWA I KONSERWACJA STRZELNICY PISTOLETOWEJ W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4369 W ¦WINOUJ¦CIU
- Us³uga przeprowadzenia Przegl±dów okresowych 9 i 18 miesiêcznych oraz konserwacja systemu pomiaru jako¶ci powietrza w Tunelu pod ¦win± w ¦winouj¶ciu w 2025 r.
- Remont pomieszczenia pasa¿erskiego - wymiana szalunków, instalacji elektrycznej, udro¿nienie szpigatów, organizacja firmy do utylizacji azbestu.
- Kompleksowa obs³uga ksiêgowo¶ci ZOD FREGATA sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa ¶rodków gospodarczych i czysto¶ci oraz sprzêtu do sprz±tania na potrzeby "Pro-Medica" w E³ku Sp. z o.o."
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci
- Dostawa ¶rodków do mycia r±k i dezynfekcji cia³a dla USDK
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. ¶rodków do dezynfekcji - zamówienie nr 2.
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji
- Dostawy rêczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujête w piêciu zadaniach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.