Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów - doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej oraz doposażenie przejść dla pieszych” – dostawa narzędzi edukacyjnych z zakresu ruchu drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1da1bacd-ea68-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów - doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej oraz doposażenie przejść dla pieszych” – dostawa narzędzi edukacyjnych z zakresu ruchu drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1da1bacd-ea68-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063590/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów – doposażenie przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch miasteczek rowerowych mobilnych dla dwóch szkół podstawowych wraz z 5 letnią gwarancją. Będą to kompleksowe obiekty przeznaczone do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze.4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 89118,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch symulatorów roweru wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenia przeznaczone do użytkowania w placówkach oświatowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34151000-0 - Symulatory jazdy
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32351200-0 - Ekrany
34430000-0 - Rowery
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 67209,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch trenażerów czasu reakcji wraz z 5 letnią gwarancją - urządzeń przeznaczonych do sprawdzania i podnoszenia sprawności w zakresie czasu reakcji na bodźce świetlne i obserwację otoczenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 43600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch symulatorów zderzenia (zasady działania pasów 3 punktowych i innych urządzeń zabezpieczających dzieci) wraz z 5 letnią gwarancją – symulator pozoruje uderzenie czołowe pojazdu w stałą, nieruchomą przeszkodę z prędkością 6-10 km/h4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34151000-0 - Symulatory jazdy
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 39400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch symulatorów przejścia dla pieszych wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenie przeznaczone do użytkowania w placówkach szkolących dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w zakresie bezpiecznego korzystania z przejścia dla pieszych4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32351200-0 - Ekrany
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 80500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK – MARIOLA WYRWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-127-31-38
7.3.3) Ulica: STEFANA BATOREGO 37 B
7.3.4) Miejscowość: ANDRYCHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Części 2 - Dostawa dwóch symulatorów roweru wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenia przeznaczone do użytkowania w placówkach oświatowych – do upływu terminu składania ofert tj.16.05.2023 r. do godziny 10.30 nie wpłynęła żadna oferta.
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz.1710 z zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Części 3: Dostawa dwóch trenażerów czasu reakcji wraz z 5 letnią gwarancją - urządzeń przeznaczonych do sprawdzania i podnoszenia sprawności w zakresie czasu reakcji na bodźce świetlne i obserwację otoczenia - do upływu terminu składania ofert tj.16.05.2023 r. do godziny 10.30 nie wpłynęła żadna oferta.
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz.1710 z zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALUCAR Grzegorz Pluta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392543916
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 16
7.3.4) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
7.3.5) Kod pocztowy: 76-248
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Części 5: Dostawa dwóch symulatorów przejścia dla pieszych wraz z 5 letnią gwarancją – urządzenie przeznaczone do użytkowania w placówkach szkolących dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w zakresie bezpiecznego korzystania z przejścia dla pieszych - do upływu terminu składania ofert tj.16.05.2023 r. do godziny 10.30 nie wpłynęła żadna oferta.
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz.1710 z zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Przebudowa ulicy Jodłowej w Skoczowie - etap I
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.