Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161912/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00392204/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00392217/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468340821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b98e050d-d513-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135918/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa urządzeń dla Zakładu Rehabilitacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161912/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215939,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 39797,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 94970,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 40075,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 4237,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 5239,43 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 8887,99 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 10193,27 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 9267,83 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33192200-4 - Stoły medyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 3270,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Do upływu terminu składania ofert w pakiecie nr 1 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy PHU Technomex Sp. z o.o., której wartość znacznie przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 1 kwotę: 39 797,19 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 60 044,00 zł brutto. Zamawiający nie ma dodatkowych środków na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia pozyskał środki z dotacji w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96326,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96326,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96326,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96326,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42522,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42522,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42522,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008118451
7.3.3) Ulica: ul. Szparagowa 15
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42522,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4430,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4430,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3111,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3111,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3111,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEL SPORT Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015782100
7.3.3) Ulica: ul. Połczyńska 63
7.3.4) Miejscowość: Warszaawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-336
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3111,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008118451
7.3.3) Ulica: ul. Szparagowa 15
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2) Do upływu terminu składania ofert w pakiecie nr 8 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy DEL SPORT Sp. z o.o. której wartość znacznie przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 8 kwotę: 9 267,83 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 19 680,00 zł brutto. Zamawiający nie ma dodatkowych środków na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia pozyskał środki z dotacji w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3171,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3171,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3171,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3171,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie zadania pn: "Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice"
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół 2024 na terenie Gminy Nowy Targ - Aktywna Szkoła
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.