eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceZakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468340821

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b98e050d-d513-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135918/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa urządzeń dla Zakładu Rehabilitacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.12/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215939,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 39797,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 94970,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 40075,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 4237,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 5239,43 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 8887,99 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 10193,27 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 9267,83 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Oddziału i Zakładu Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach realizowany na podstawie umowy nr 8/2/2022 na realizację zadania pn.: „Rehabilitacja- sprawność na lata. Kompleksowa modernizacja pomieszczeń pracowni Hydroterapii w Oddziale Rehabilitacji WSZ w Skierniewicach” oraz umowy nr 11/2/2022 na realizację zadania pn.: „Droga do sprawności- doposażenie w sprzętu Oddziału I Zakładu Rehabilitacji Szpitala w Skierniewicach” w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192200-4 - Stoły medyczne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 3270,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) Do upływu terminu składania ofert w pakiecie nr 1 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy PHU Technomex Sp. z o.o., której wartość znacznie przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 1 kwotę: 39 797,19 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 60 044,00 zł brutto. Zamawiający nie ma dodatkowych środków na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia pozyskał środki z dotacji w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96326,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96326,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96326,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96326,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42522,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42522,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42522,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008118451

7.3.3) Ulica: ul. Szparagowa 15

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42522,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4430,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4430,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3111,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3111,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3111,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEL SPORT Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015782100

7.3.3) Ulica: ul. Połczyńska 63

7.3.4) Miejscowość: Warszaawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-336

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3111,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008118451

7.3.3) Ulica: ul. Szparagowa 15

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2) Do upływu terminu składania ofert w pakiecie nr 8 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy DEL SPORT Sp. z o.o. której wartość znacznie przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 8 kwotę: 9 267,83 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 19 680,00 zł brutto. Zamawiający nie ma dodatkowych środków na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia pozyskał środki z dotacji w ramach Budżetu Obywatelskiego “ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2022 rok.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3171,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3171,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3171,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3171,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.