eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkórczBudowa drogi gminnej nr 243051G oraz przebudowa drogi gminnej nr 243023G w miejscowości Mirotki



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 243051G oraz przebudowa drogi gminnej nr 243023G w miejscowości Mirotki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKÓRCZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skórcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Skórcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 585 52 20, 58 585 52 23, 699 670 604

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaskorcz@gminaskorcz.pl lub m.eggert@gminaskorcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaskorcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e27b0c0-cb1f-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej nr 243051G oraz przebudowa drogi gminnej nr 243023G w miejscowości Mirotki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e27b0c0-cb1f-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055039/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi gminnej 243051G oraz przebudowa drogi gminnej 243023G w m. Mirotki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.8.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 646963,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej nr 243051G oraz przebudowa drogi gminnej nr 243023G w miejscowości Mirotki

Planowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie pomorskim, powiecie starogardzkim, gminie Skórcz, dz. nr dz. nr 198, 141/3, 216/3, 141/6, 219/1, 220/1, 222/1, 223/1, 224/1, 231/1, 232/1, 233/1236/1, 217/1 obręb Mirotki.
Opis stanu istniejącego oraz przebieg drogi w planie:
W stanie istniejącym przedmiotowy odcinek stanowi drogę utwardzoną kruszywem (odcinek przebudowy ok 100m) oraz drogę gruntową – pozostały odcinek. Szerokość jezdni wynosi od 3,0 – 3,5m i ma długość łączną 720 mb. Obecny stan techniczny drogi określa się jako niezadawalający
Rozwiązania projektowe:
Projektowana geometria pozioma w planie biegnie po śladzie istniejącej drogi. Zaprojektowano drogę jednojezdniową, jednopasową przeznaczoną do ruchu w obu kierunkach o nawierzchni z betonu asfaltowego, szerokości 3,5m wraz z mijankami w których nawierzchnia z BA poszerza się do 5m na odcinku 300m oraz na pozostałym odcinku z kruszywa,. Zaprojektowano obustronne pobocza z KŁSM C90/3 szerokości 0,75m oraz zjazdy bitumiczne do posesji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 689665,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 816649,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 689665,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport, usługi, handel, skład opału, materiałów budowlanych, skup złomu, handel obwoźny, usługi asenizacyjne i koparkowe Decka Tadeusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191248915

7.3.3) Ulica: OŚ. KWIATOWE 4

7.3.4) Miejscowość: Morzeszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-132

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 689665,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.