Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont balkonów przy pokojach mieszkańców w budynku Nowy Blok w Domu Pomocy Społecznej w Osieku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcuwrawicz.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont balkonów przy pokojach mieszkańców w budynku Nowy Blok w Domu Pomocy Społecznej w Osieku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01bf4529-46c0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002509/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont balkonów przy pokojach mieszkańców w budynku Nowy Blok w Domu Pomocy Społecznej w Osieku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ec8b881a-0498-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.3.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137701,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont balkonów przy pokojach mieszkańców w budynku Nowy Blok w Domu Pomocy Społecznej w Osieku”. W zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotowego zadania wchodzą:
1) zabezpieczenie drzwi balkonowych folią,
2) rozbiórka, wywóz i utylizacja istniejących warstw posadzkowych z cokolikami na balkonach i tarasach (okładziny z płytek, posadzki cementowe, izolacje papowe, obróbki blacharskie) oraz fragmentów odspojonych i zawilgoconych tynków,
3) oczyszczenie skorodowanych balustrad, drobne naprawy w miejscach zamocowań, wykonanie nowych powłok malarskich, zabezpieczających przed korozją i nawierzchniowych,
4) wykonanie zabezpieczenia skorodowanego zbrojenia płyt betonowych i stropowych oraz miejscowych napraw żelbetowych płyt konstrukcji,
5) uzupełnienie brakujących spadków płyt konstrukcyjnych do 2% na warstwie sczepnej,
6) wykonanie powłokowej izolacji przeciwwodnej zbrojonej - z polimerowo - bitumicznej bezrozpuszczalnikowej dwuskładnikowej masy hydroizolacyjnej, z zabezpieczeniem jej flizeliną ochronną,
7) wykonanie zbrojonej warstwy posadzkowej, z ukształtowaniem dylatacji i zgłębień okapowych,
8) osadzenie systemów aluminiowych profili okapowych do tarasów z rynnami wraz
z systemowymi akcesoriami (łączniki, zakończenia, narożniki, rynny, leje i rury spustowe), mocowanych mechaniczne i wtopionych w izolacje zespolone z elastycznej mikrozaprawy uszczelniającej,
9) wykonanie izolacji zespolonych z elastycznej mikrozaprawy uszczelniającej na zagruntowanym podłożu wraz z wtopieniem taśm uszczelniających na dylatacjach
i krawędziach,
10) wklejenie samoprzylepnych taśm butylowych dla uszczelnienia wokół stóp balustrad
i w progach,
11) wykonanie szczelnej nawierzchni tarasów i balkonów z grubowarstwowej żywicy poliuretanowej typu „kamienny dywan",
12) uzupełnienie miejscami brakujących tynków elewacji,
13) oczyszczenie fragmentów elewacji i malowanie nawierzchniowe.
Szczegółowy zakres prac został określony w :
1) kosztorysie ofertowym wg Załącznika Nr 6,
2) Pozwoleniu Nr 472/2021/A wg Załącznika Nr 8,
3) Programie robót budowlanych stanowiącym załącznik do Pozwolenia Nr 472/2021/A,
4) Tabeli równoważności wg Załącznika Nr 9,
5) Instrukcji - kamienny dywan wg Załącznika Nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45262900-0 - Roboty balkonowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156184,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156184,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156184,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Banaszkiewicz "HURST"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991824767
7.3.3) Ulica: Dożynkowa 2
7.3.4) Miejscowość: Sierakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156184,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - roboty budowlane.
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
- Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Sportowej i Gen. Grota Roweckiego wraz z kanalizacją deszczową w Rawiczu.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Roboty remontowe wewnętrzne w budynku Urzędu Gminy w Cewicach.
- Wykonanie prac naprawczych i zabezpieczających w budynku Pałacu Raczyńskich położonego na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Złotym Potoku
- KOMPLEKSOWY REMONT ELEWACJI (WRAZ Z IZOLACJĄ FUNDAMENTÓW I ŚCIAN W PIWNICY) ORAZ DACHU W BUDYNKU PRZY ULICY JULIUSZA SŁOWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.