Og³oszenie z dnia 2022-07-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00332345/01 - Wynik z dnia 2022-09-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego wózka wid³owego o ud¼wigu nominalnym 4000 kg wraz z serwisem gwarancyjnym w okresie 5 lat.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itb.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Prowadzenie badañ naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego wózka wid³owego o ud¼wigu nominalnym 4000 kg wraz z serwisem gwarancyjnym w okresie 5 lat.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1159fd53-08bb-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00269667
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://itb.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://itb.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
6.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z pkt. 6 SWZ
6.7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
6.7.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
6.7.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
6.8. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
6.8.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
6.8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
6.8.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
6.8.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
6.8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6.9. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W zwi±zku z realizacj± przedmiotowej Umowy (wy³±cznie tym celu) zamawiaj±cy i wykonawca przetwarzaj± dane osobowe. Zakres i cel przetwarzania danych osobowych przez Strony s± ró¿ne. Nie zachodzi proces powierzenia danych a ka¿dej ze Stron przys³uguje status odrêbnego Administratora Danych Osobowych.
2. Strony zobowi±zuj± siê stosowaæ wymogi Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, oraz ustawê o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r., a tak¿e wszelkie przepisy i regulacje w przedmiocie przetwarzania danych osobowych. Odniesienia do ustawodawstwa obejmuj± równie¿ jakiekolwiek jego pó¼niejsze zmiany.
3. Strony o¶wiadczaj±, ¿e zapewni± wystarczaj±ce gwarancje wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spe³nia³o wymogi prawa i chroni³o prywatno¶æ osób, których dane dotycz±.
4. Strony zobowi±zuj± siê:
a) przetwarzaæ dane osobowe w sposób zapewniaj±cy adekwatny stopieñ bezpieczeñstwa, odpowiadaj±cy ryzyku zwi±zanemu z przetwarzaniem danych osobowych. Strony zabezpiecz± dane osobowe przed ich udostêpnieniem osobom nieupowa¿nionym, zabraniem przez osobê nieuprawnion±, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, uszkodzeniem, zniszczeniem, utrat± lub nieuzasadnion± modyfikacj±;
b) do³o¿yæ nale¿ytej staranno¶ci przy przetwarzaniu danych osobowych;
c) przetwarzaæ dane osobowe wy³±cznie w celu realizacji niniejszej Umowy.
5. Dane osobowe, bêd± traktowane jako informacje chronione, a osoby dzia³aj±ce w imieniu Stron zosta³y upowa¿nione do przetwarzania danych osobowych, przeszkolone i zobowi±zane do zachowania danych osobowych w tajemnicy.
6. W czasie przetwarzania danych osobowych, Strony zobowi±zuj± siê do wspó³dzia³ania w procesie przetwarzania danych osobowych, w tym niezw³ocznego informowania siê wzajemnie o wszystkich okoliczno¶ciach maj±cych, lub mog±cych mieæ wp³yw na bezpieczeñstwo przetwarzania danych osobowych.
7. W zwi±zku z faktem, ¿e pomiêdzy Stronami Umowy bêd±cymi dwoma administratorami danych osobowych dochodzi do udostêpniania danych osobowych Strony powinny zrealizowaæ obowi±zek informacyjny. Klauzulê obowi±zek informacyjny do zastosowania przez zamawiaj±cego okre¶laj± zapisy w SWZ pkt.21. O¶wiadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO okre¶la pkt 11 w formularzu „OFERTA”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TO.260.19TA.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego wózka wid³owego o ud¼wigu nominalnym 4000 kg wraz z serwisem gwarancyjnym w okresie 5 lat”.
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka wid³owego dla Instytutu Techniki Budowlanej w poni¿szej specyfikacji opisanej w OPZ - Rozdzia³ III SWZ oraz ¶wiadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie 5 lat.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42415110-2 - Wózki wid³owe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42000000-6 - Maszyny przemys³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
cena – 100 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
9.1. O zamówienie mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 podobne zamówienie, tj. zamówienie polegaj±ce na dostawie podobnego asortymentu tj. co najmniej jednego wózka wid³owego o warto¶ci minimum 200.000,- z³ netto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodne z tre¶ci± formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, o których mowa w punkcie 9.1 wed³ug formularza zamieszczonego w Rozdziale II.4 SWZ (Formularz
”Do¶wiadczenie”) oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
10.3. Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, i¿ oferowane dostawy spe³niaj± wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w tre¶ci Opisu Przedmiotu Zamówienia ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:a) Specyfikacji Technicznej oferowanego wózka wedle Rozdzia³u nr III
Dokument nie podlega uzupe³nieniu.
b) Kart katalogowych oferowanego wózka w tym np. aktualnych prospektów i materia³ów informacyjnych.
W przypadku sk³adania dokumentów w jêzyku obcym Zamawiaj±ca ¿±da z³o¿enia t³umaczenia na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
10.3. Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, i¿ oferowane dostawy spe³niaj± wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w tre¶ci Opisu Przedmiotu Zamówienia ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:a) Specyfikacji Technicznej oferowanego wózka wedle Rozdzia³u nr III
Dokument nie podlega uzupe³nieniu.
b) Kart katalogowych oferowanego wózka w tym np. aktualnych prospektów i materia³ów informacyjnych.
W przypadku sk³adania dokumentów w jêzyku obcym Zamawiaj±ca ¿±da z³o¿enia t³umaczenia na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
zgodnie z pkt. 11 SWZ 11.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu natomiast warunek udzia³u w postêpowaniu ma byæ spe³niony ³±cznie. Zapisy punktu 9.2 stosuje siê odpowiednio.
11.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci o których mowa w art. 455 § 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany tre¶ci umowy w przypadku:
a) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron;
b) Zmian dotycz±cych podatku od towarów i us³ug (VAT);
c) Zmianê terminu wykonania umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci natury technicznej uniemo¿liwiaj±cej realizacjê umowy, w tym skutkuj±cych konieczno¶ci± zawieszenia wykonywania umowy;
d) Zaistnienia obiektywnych, niezale¿nych od stron przeszkód w realizacji umowy (si³a wy¿sza) w terminie umownym, w tym skutkuj±cych konieczno¶ci± zawieszenia wykonywania umowy.
e) wymiany lub uzupe³nienia elementów sk³adowych wózka, w sytuacji gdy wyst±pi przej¶ciowy brak danego elementu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±,
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) obliczenie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy.
4. Wskazane w ustêpie 1 pkt. c) i d) okoliczno¶ci nie stanowi± bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania powy¿szych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiaj±cy dokonuj±c oceny konieczno¶ci wprowadzenia zmian objêtych ustêpem 1 pkt. c) i d) bêdzie mia³ na uwadze obiektywnie zaistnia³e w toku realizacji przedmiotowego zamówienia okoliczno¶ci, w szczególno¶ci wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia, efektywno¶æ i terminowo¶æ wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególno¶ci bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
5. Zmiana umowy w ka¿dym przypadku wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego https://itb.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wymaga, aby zamówienie by³o zrealizowane (wraz z odbyciem szkoleñ) w terminie 25 tygodni od dnia zawarcia umowy. Serwis gwarancyjny bêdzie ¶wiadczony w okresie 5 lat.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postêpowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wis³±, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postêpowania 024/25
- "Remont ³azienek w budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeñ piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch czê¶ciach
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposa¿enie/wyposa¿enie stanowisk pracy - Czê¶æ nr 1 i 2. Ilo¶æ zadañ: 9
- Dostawa u¿ywanej kruszarki szczêkowej
- 7/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka wid³owego realizowana w oparciu leasing finansowy
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw od¶rodkowych na ³o¿yskach powietrznych na Oczyszczalni ¦cieków w Wa³czu
wiêcej: Maszyny przemys³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.