Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226692/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00237621/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00291002/01 - Wynik z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku .......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku .......2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f3c248-d6e1-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 571032,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I – środki czystości, materiały do utrzymania czystości i porządku1) Wydanie towaru nastąpi w dostawach częściowych – raz na kwartał do każdej z jednostek wymienionych w wykazie
2) Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce uwzględnione w danych teleadresowych miejsc dostaw częściowych przedmiotów zamówienia i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 m-cy, licząc od daty ich dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru, jeżeli jego jakość budzi zastrzeżenia oraz jeżeli nie będzie on zgodny z warunkami SWZ i opisem zamieszczonym przez Zamawiającego
5) W razie stwierdzenia wad, Zamawiający złoży stosowną reklamację Wykonawcy, który udzieli odpowiedzi na nią w ciągu 3 dni od jej otrzymania, a po bezskutecznym upływie terminu, reklamacja uważana będzie za uznaną w całości zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
6) W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany rzeczy na wolną od wad w ciągu 7 dni od dnia uznania reklamacji.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Wykazie cenniku asortymentowo ilościowym, opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 558051,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – środki higieny osobistej1) Sprzedaż i dostarczenie środków higieny osobistej, zgodnych z wykazem cennikiem asortymentowo-ilościowym, do Magazynu Głównego KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14, 26-600 Radom
2) Zamówienie towaru nastąpi w dostawach częściowych – zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem
3) Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce uwzględnione w pkt. 1 i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 m-cy, licząc od daty ich dostawy do miejsca, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt. a wzoru umowy
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru, jeżeli jego jakość budzi zastrzeżenia oraz jeżeli nie będzie on zgodny z warunkami SWZ i OPZ
6) W razie stwierdzenia wad, zamawiający złoży stosowna reklamację Wykonawcy, który udzieli odpowiedzi na nią w ciągu 3 dni od jej otrzymania a po bezskutecznym upływie terminu, reklamacja uważana będzie za uznana w całości zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
7) W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany rzeczy na wolną od wad w ciągu 7 dni od dnia uznania reklamacji
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Wykazie cenniku asortymentowo ilościowym, opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 12980,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551973,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684201,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551973,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Prus, Grzegorz Prus Spółka Jawna Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "WOLPRES"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960034562
7.3.3) Ulica: ul. TARTACZNA, nr 3/5,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551973,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria systemu SFINKS wykorzystywanego przez jednostki Resortu Finansów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- P.32.2025 Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
- P-21/2025 Zakup i dostawa elementów jednorazowych wstrzykiwacza kontrastu CT Expres TM 4D firmy BRACCO dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa dotycząca wykonania aktualizacji bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla m. Radomia - sieci elektroenergetycznej.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluszek dla niemowląt.
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.