eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż systemu podnośników podsufitowych szynowych do transportu i opieki nad mieszkańcem do pokoi mieszkalnych wraz z osprzętem.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu podnośników podsufitowych szynowych do transportu i opieki nad mieszkańcem do pokoi mieszkalnych wraz z osprzętem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kluzeka 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 415-25-92

1.5.8.) Numer faksu: 12 4447062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpskluzeka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskluzeka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu podnośników podsufitowych szynowych do transportu i opieki nad mieszkańcem do pokoi mieszkalnych wraz z osprzętem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff2733cb-37b5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000585/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż systemu podnośników podsufitowych szynowych do transportu i opieki nad mieszkańcem do pokoi mieszkalnych wraz z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248755/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.271.006.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu podnośników podsufitowych szynowych do transportu i opieki nad mieszkańcem do pokoi mieszkalnych wraz z osprzętem, na który składają się:
1 komplet – 18 pokoi jednoosobowych obejmuje:
- 18 kompletów szyn oraz 4 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym wraz z osprzętem ( wieszaki + podwieszki)
2 komplet – 10 pokoi dwuosobowych obejmuje:
- 10 kompletów szyn oraz 3 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym wraz osprzętem (wieszaki + podwieszki)

1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4. W cenie oferty transport, montaż i szkolenie pracowników z obsługi systemu w miejscu ich zamontowania i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi min 60 miesięcy jest równy okresowi rękojmi.
6. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych przez min 10 lat.
7. Przedmiot zamówienia Należy dostarczyć i zamontować w pomieszczeniach wskazanych h przez Zamawiającego.
Miejsce dostawy i montażu :
pokoje 1 osobowe – ilość pokoi – 18
Szerokość pokoju 1 osobowego około 2,68 m, długość szyn w pokoju 1 osobowym około 2,57 m
Miejsce dostawy i montażu :
pokoje 2 osobowe – ilość pokoi – 10
Szerokość pokoju 2 osobowego około 2,68 m, długość szyn w pokoju 2 osobowym -3,60 m
UWAGA
Przed dostawą i montażem należy dostosować wymiary poszczególnych szyn do wskazanego przez Zamawiającego pokoju z uwagi na możliwość wystąpienia odchyłek w pomiarach .
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kepel Artro-Med Wypożyczalnia Sprzętu Medycznego, Usługi Rehabilitacyjne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612170469

7.3.3) Ulica: Ul. Saska 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-715

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.