eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie cieków naturalnych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Przemyślu IV



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie cieków naturalnych na terenie działalności
Zarządu Zlewni w Przemyślu IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celuwykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie cieków naturalnych na terenie działalności
Zarządu Zlewni w Przemyślu IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc370eae-d8bc-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099951/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.47.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 590654,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1 – Zasyp wyrwy na potoku Mistki w km 0+240 - 0+260 w m. Średnia Wieś
Zad.1– Zasyp wyrwy na potoku Mistki w km 0+240 - 0+260 w m. Średnia Wieś
Zad.1
Roboty
 Ręczne ułożenie kamienia łamanego o średnicy 20-40 cm w wyrwie: 21,42 m3
Usługi
 Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń: 0,005 ha;
 Oczyszczenie terenu z pozostałości po wycince: 50 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 4683,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 – Zasyp wyrwy na ciekach na terenie NW Lesko
Zad 1. Zasyp wyrwy w km 0+830 - 0+850 p. Bukowczańskiego w m. Bukowiec
Zad 2. Zasyp wyrwy w km 0+620 - 0+640 p. Bukowczańskiego w m. Bukowiec.

Zad1.
Roboty
 Wykopy ciągłe lub jamiste ze złożeniem urobku na odkład: 9,40 m3
 Ułożenie kamienia łamanego o średnicy 30-50 cm w wyrwach: 20,70 m3
 Rozplantowanie urobku po ułożonym kamieniu: 9,40 m3
Zad2.
Roboty
 Wykopy ciągłe lub jamiste ze złożeniem urobku na odkład: 13,3 m3
 Ułożenie kamienia łamanego o średnicy 30-50 cm w wyrwach: 27,6 m3
 Rozplantowanie urobku po ułożonym kamieniu: 13,30 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 12579,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 3 – Zasyp wyrwy w km 0+430 - 0+480 p. Leki (Rudenka) w m. Uherce Mineralne
Zad.1. Zasyp wyrwy w km 0+430 - 0+480 p. Leki (Rudenka) w m. Uherce Mineralne

Zad.1.
Roboty
 Wykopy ciągłe lub jamiste ze złożeniem urobku na odkład: 18,75 m3
 Ułożenie kamienia łamanego o średnicy 30-50 cm w wyrwach: 32,58 m3
 Transport lądowy kamienia: 60,27 t
 Rozplantowanie urobku po ułożonym kamieniu: 18,75 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 11372,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 4 – Udrożnienie koryta p. Bereźnica oraz zasyp wyrwy w km 12+220 - 12+290 m. Wola Matiaszowa
Zad.1 Udrożnienie koryta p. Bereźnica oraz zasyp wyrwy w km 12+220 - 12+290 m. Wola Matiaszowa
Zad.1
Roboty
 Wykopy ciągłe lub jamiste ze złożeniem urobku na odkład: 24,00 m3
 Ułożenie kamienia łamanego o średnicy 30-50 cm w wyrwach: 48,72 m3
 Transport lądowy kamienia na odległość do 0,5 km: 90,13 t
 Rozplantowanie urobku w obrębie koryta potoku oraz po ułożonym kamieniu: 24,0 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 16239,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 5 – Udrożnienie koryta oraz zasyp wyrw na p. Glinny w km 1+700 - 2+450 w m. Jankowce, gm. Lesko.
Zad.1 Udrożnienie koryta oraz zasyp wyrw na p. Glinny w km 1+700 - 2+450 w m. Jankowce, gm. Lesko

Zad.1
Roboty
 Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład, wykopy o głębokości do 1,5m, kat. Gruntu III – 35,84m3;
 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 102,0m3;
 Wykonanie narzutu kamiennego podwodnego i nawodnego – 35,02m3;
 Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, leżącej na długości 1m wzdłuż krawędzi, kategoria gruntu IV – 35,84m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 16285,12 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 6 – Remont uszkodzonych umocnień w obrębie stopni i zapór przeciw rumowiskowych na potoku Dylągówka
Zad.1 Remont uszkodzonych umocnień w obrębie stopni i zapór przeciw rumowiskowych na potoku Dylągówka
Zad.1
Roboty
- km 3+930 zapora p. rumowiskowa Uzupełnienie skarp narzutem kamiennym luzem obustronnie na dł. 15mb (2m3/1mb - 60 m3
- Wykop oraz przekop rumoszu skalnego z niecki wypadowej na odkład kop. 0,25m3 gr. Kat III 6,5mx5,5mx0,5m – 17,87 m3
- km 3+520 zapora p. rumowiskowa Uzupełnienie skarp narzutem kamiennym luzem obustronnie na dł. 30mb (3m3/1mb – 180 m3
- Wykop oraz przekop rumoszu skalnego z niecki wypadowej na odkład kop. 0,25m3 gr. Kat III – 20 m3
- km 3+110 zapora p. rumowiskowa Remont powierzchni betonowych grub. pow do 4cm 0,6mx32m- 19,2 m2
- Wykop oraz przekop rumoszu skalnego z niecki wypadowej na odkład kop. 0,25m3 gr. Kat III 20mx10mx0,8m – 160 m3
- km 2+980 zapora p. rumowiskowa Wykop oraz przekop rumoszu skalnego z niecki wypadowej na odkład kop. 0,25m3 gr. Kat III 20mx5mx0,5m- 50m3
- Wykop oraz przekop rumoszu skalnego z górnej cześci budowli na odkład kop. 0,25m3 gr. Kat III 40mx10mx1- 400 m3
- km 2+770 zapora p. rumowiskowa Remont powierzchni betonowych zaprawą betonową o grubości do 4 cm – 1,2m2
- Wykop oraz przekop rumoszu skalnego z niecki wypadowej na odkład kop. 0,25m3 gr. Kat III 15mx5mx0,5m – 37,5 m3
- Uzupełnienie skarp narzutem kamiennym skarpa prawa na dł 4mb 2m3/1mb – 8 m3
- Uzupełnienie skarp narzutem kamiennym skarpa lewa – 5m3
- Wykop oraz przekop rumoszu skalnego z niecki wypadowej na odkład kop. 0,25m3 gr. Kat III 15mx5mx0,5m- 37,5 m3
Usługi
Ścinanie krzaków o poroście rzadkim w rejonie budowli (zapory przeciwrumowiskowe) szt. 5 wyliczenie: 5x700m2 - 0,35 ha Pocięcie rębakiem gałęzi z wywiezieniem por. rzad.0,35x(100x0,4)=mp 14 – 14 mp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 78148,87 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 7 – Udrożnienie koryta potoku Ze Średniej w km 0+000 – 1+000 oraz lokalny zasyp wyrw
Zad.1. Udrożnienie koryta potoku Ze Średniej w km 0+000 – 1+000 oraz lokalny zasyp wyrw
Zad.1.
Roboty
- wykop oraz przekop mechaniczny z przerzutem urobku – 1200m3
- plantowanie ręczne skarp, obrobienie na czysto – 800m2
Usługi
- ścinanie drzew miękkich śr pni 16-30cm – szt 25
- j.w. lecz śr pni 31-65cm – szt 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 41009,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 8 – Udrożnienie oraz lokalny zasyp wyrw potoku Baryczka w km 0+000-4+000
Zad.1. Udrożnienie oraz lokalny zasyp wyrw potoku Baryczka w km 0+000-4+000
Zad.1.
Roboty
- wyk. narzutu kam. luzem z kamienia średniego lub ciężkiego – m3- 154,75
- transport lądowy kamienia na odl. do 0,5km – t-309,5
- wykop oraz przekop koparką na odkład ziemi, kop. o poj. 0,25m3 – m3 – 31,3
- rozplantowanie ręczne ziemi, grunt kat. III – m3 – 31,3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 44321,79 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 9 – Udrożnienie oraz lokalny zasyp wyrw potoku Magierka w km 0+000-6+000
Zad.1. – Udrożnienie oraz lokalny zasyp wyrw potoku Magierka w km 0+000-6+000
Zad.1. –
Roboty
- wyk. narzutu kam. luzem w km 1+750-1+810 – m3 – 110
- uzupełnienie brakującego narzutu kamiennego luzem w km 5+200-5+230 – m3 – 30
- j.w. lecz w km 5+400-5+430 m3 - 30
- transport lądowy kamienia na odl. do 0,5km – t- 340
Usługi
- ścinanie drzew miękkich śr pni 16-30cm – szt. 111
- j.w. lecz śr pni 31-65cm – szt. 8
- ścinanie drzew twardych śr pni 16-30cm – szt. 24
- j.w. lecz śr pni 31-65cm – szt. 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 82776,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 10 – Lokalny zasyp wyrw na ciekach w zlewni potoku Tyrawka i potoku Sanoczek
Zad.1. Lokalny zasyp wyrw na ciekach w zlewni potoku Tyrawka
Zad.2. Lokalny zasyp wyrw na ciekach w zlewni potoku Sanoczek
Zad.1.
Roboty
 Wykopy ręczne i mechaniczne z transportem (przygotowanie wyrwy do zasypu kamieniem) – 98 m3
 Wykonanie zasypu wyrwy głazami kamiennymi - 141,1 m3
 Transport lądowy materiałów -91,38 t
 Obsypanie ziemią z wykopów głazów kamiennych – 66 m3
Zad.2.
Roboty
 Wykopy ręczne i mechaniczne z transportem (przygotowanie wyrwy do zasypu kamieniem) -90,5m3
 Wykonanie zasypu wyrwy głazami kamiennymi -147,72 m3
 Transport lądowy materiałów – 273,29 t
 Obsypanie ziemią z wykopów głazów kamiennych -47,8 m3

Usługi
 Lokalna wycinka zakrzaczeń – 0,049 ha
 Wywożenie dłużyc, karpiny – 12mp
 oczyszczeniem terenu po wycince- 400 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 95916,90 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 11 – Usuwanie szkód powodziowych na terenie NW Sanok
Zad.1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Osławica w km 5+200 - 7+200
Zad.2. Usuwanie szkód powodziowych na ciekach w zlewni rzeki Osława
Zad.1.
Roboty
 Wykopy ręczne i mechaniczne z transportem (przygotowanie wyrwy do zasypu kamieniem) -142m3
 Wykonanie zasypu wyrwy głazami kamiennymi -328,75 m3
 Transport lądowy materiałów – 608.2 t
 Obsypanie ziemią z wykopów głazów kamiennych -88 m3

Usługi
 Lokalna wycinka zakrzaczeń – 0,1 ha
 Wywożenie dłużyc, karpiny – 20mp
 oczyszczeniem terenu po wycince- 1000 m2
Zad.2.
Roboty
 Wykopy ręczne i mechaniczne z transportem (przygotowanie wyrwy do zasypu kamieniem) -74,5m3
 Wykonanie zasypu wyrwy głazami kamiennymi -118,8 m3
 Transport lądowy materiałów – 199,79 t
 Obsypanie ziemią z wykopów głazów kamiennych 36 m3

Usługi
 Lokalna wycinka zakrzaczeń – 0,032 ha
 Wywożenie dłużyc, karpiny – 6,4mp
 oczyszczeniem terenu po wycince- 600 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 152427,31 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – Udrożnienie potoku Dopływ spod Dachnowa
Zad.1 Udrożnienie potoku Dopływ spod Dachnowa
Zad.1
Roboty
 Rozbiórkę zatorów – 12,85 m3
 Wywóz części materiału z rozbiórki zatorów – 9 mp

Usługi
 Ręczne ścinanie krzaków średnio gęstych – 0,06 ha
 Pocięcie rębakiem ściętych krzaków – 4,80 m3
 ręczne wykoszenie porostów ze skarp - 5680 m2,
 wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp - 5680m2,
 ręczne wykoszenie porostów z dna - 1360m2,
 wygrabianie wykoszonych porostów z dna - 1360m2,
 usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 60% - 280m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 4698,37 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 13 – Roboty utrzymaniowe na potoku Stebnik
Zad. 2
Roboty
 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi w ilości - 241,5 m3 w tym:
 wybranie rumoszu z niecek stopni nr 1, 2, 3, 5 i 6 oraz wbudowanie urobku w zagłębienia w skarpach i lokalne wyrwy w obrębie stopni. Materiał w niecce betonowej: 15 m dł. x 8,6 m szer. x 0,3 m gł. co daje 38,7 m3 urobku x 5 niecek, łącznie – 193,5 m3,
 udrożnienie, przemieszczenie pod brzegi odsypisk rumoszu poniżej stopnia nr 3, 4, i 6 oraz powyżej stopnia nr 3. Zamierzono wymiary odsypisk: 10 m x 3 m x 0,4 m co daje 12 m3 urobku x 4 odsypiska, łącznie - 48 m3.
 Plantowanie skarp, korony nasypów przy robotach wodno-inżynieryjnych w ilości – 640,0 m2 w tym:
 plantowanie terenu, urobku wbudowanego w zagłębienia w skarpach, wyrwy, w obrębie stopni (urobek z niecki w ilości 38,7 m3 zostanie rozplantowany na prawym i lewym brzegu przed i za stopniem na długości 10 m x 3,2 m x 4 tj. na powierzchni ok. 128 m2 o wys. nie większej niż 0,3 m, (128 m2 x 5 stopni = 640 m2) w obrębie działki Wp.
 Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 640,0 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 8721,56 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 14 – Zasyp wyrwy lewego brzegu rz. Solinka w km 38+900 – 38+950 w m. Żubracze, gm. Cisna
Zad.1. – Zasyp wyrwy lewego brzegu rz. Solinka w km 38+900 – 38+950 w m. Żubracze, gm. Cisna
Zad.1
Roboty
 Wykopy oraz przekopy ze złożeniem urobku na odkład: 8,0 m3
 Ułożenie kamienia łamanego o średnicy 30-70 cm w wyrwie: 100,0 m3
 Rozplantowanie urobku po ułożonym kamieniu: 8,0 m3

Usługi
 Ścinanie drzew miękkich o średnicy pni 16-20 – 6,0 szt;
 Ścinanie drzew miękkich o średnicy pni 21-30 – 1,0 szt;
 Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2km, gałęzie – 4,7mp;
 Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i wrzos z wywiezieniem – 10m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 21875,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44718,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44718,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44718,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX ¬ MEL Zbigniew Pełdyjak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180981834

7.3.4) Miejscowość: Golcowa

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44718,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91743,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114726,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91743,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX MEL Zbigniew Pełdyjak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180981834

7.3.4) Miejscowość: Golcowa

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91743,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.