Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196365/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00230829/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1109B Bakałarzewo – Filipów
w km 9+800 – 10+220
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790727227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 57
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 70 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zdpsuwalki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1109B Bakałarzewo – Filipóww km 9+800 – 10+220
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7b0fc8b-210f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003510/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont chodników w ciągu drogi powiatowej nr 1109B Bakałarzewo - Filipów w km 9+800 - 10+220 wraz z dokumentacją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196365/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.II.240.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 503434,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn. „Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1109B Bakałarzewo - Filipów w km 9+800 – 10+220”.
Zadanie należy wykonać zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją.
W zakres prac wchodzi w szczególności wykonanie:
a) Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15 cm x 30 cm wraz z ławą betonową, bez względu na rodzaj podsypki, z wywozem samochodem skrzyniowym na odległość do 1 km – 701,00 m.
b) Mechaniczna rozbiórka nawierzchni, z wywozem na odległość do 1 km rozebranie płytek betonowych kostki betonowej wraz z utylizacją, materiał nadający się do powtórnego ułożenia przekazać Zamawiającemu – 2194,50 m2.
c) Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Betonowe wystające o wymiarach 15 cm x 30 cm. Ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa – 449,00 m.
d) Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Betonowe wystające o wymiarach 15 cm x 22 cm. Ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa – 336,00 m.
e) Obrzeża betonowe o wymiarach 20 cm x 6 cm, podsypka cementowo - piaskowa. Wypełnienie spoin zaprawą cementową. Obramowanie chodnika w miejscach gdzie brak jest cokołu ogrodzenia – 286,00 m.
f) Obrzeża betonowe o wymiarach 30 cm x 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa. Wypełnienie spoin zaprawą cementową. Obramowanie powierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm – 201,00 m.
g) Chodniki z kostki brukowej betonowej. Kostka o grubości 8 cm - układanie na podsypce cementowo-piaskowej. Z wypełnieniem spoin piaskiem-kostka szara – 1181,5 m2.
h) Nawierzchnia zjazdu z kostki brukowej betonowej. Kostka o grubości 8 cm - układanie na podsypce cementowo-piaskowej. Z wypełnieniem spoin piaskiem-kostka kolorowa. Kolor nawierzchni uzgodnić z Zamawiającym – 478,00 m2.
i) Nawierzchnia dojazdu z kostki brukowej betonowej. Kostka o grubości 8 cm - układanie na podsypce cementowo-piaskowej. Z wypełnieniem spoin piaskiem-kostka szara – 535,00 m2.
Charakterystyka i zakres oraz ilości robót do wykonania są opisane w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych.
Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii osoby nadzorującej udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.
W przypadku, gdy w przedmiarach lub SST zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszczalne jest zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji oraz uzyskania zgody autora dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397647,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627809,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397647,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Toamasz i Kamil Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844-15-27-172
7.3.3) Ulica: Jasna 3
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397647,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Modernizacja dróg osiedlowych
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Kompleksowa modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-2A (dawniej Rbo-1) od ul. Fiołkowej do ul. Długiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.