Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00193290/01 - Wynik z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 177850044
1.5.8.) Numer faksu: 178521109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.rzeszow@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.rzeszow.rdos.gov.pl/zakup-zabezpieczen-przeciwko-szkodom-wyrzadzonym-przez-zwierzeta-objete-ochrona-gatunkowa-ponowne-postepowanie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88087a0-16b5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018582/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.1.13.2021.AT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 408681,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 314289,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca dokona dostawy zgodnie z następującym harmonogramem:1. Część nr 1 – Zakup i dostawa 52 zestawów pastuchów elektrycznych.
1) 30 dni od dnia podpisania umowy – dostawa 16 pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez niedźwiedzie oraz 4 zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez żubry;
2) od dnia 1 lipca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. dostawa 15 pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez niedźwiedzie oraz 2 zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez żubry;
3) od dnia 3 kwietnia 2023 r. do dnia 31 maja 2023 r. dostawa 15 pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez niedźwiedzie.
Dostawa do siedziby Wydziału Spraw Terenowych w Krośnie RDOŚ w Rzeszowie.
1. Każdy z 6 zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez żubry musi składać się z:
1) elektryzatora akumulatorowego (skrzynkowy z miejscem na akumulator oraz miejscem na podpięcie panelu solarnego) – nie mniej niż 5 J energia wyjściowa,
2) akumulatora 70 Ah,
3) panelu słonecznego (solar) z regulatorem napięcia min. 25 W,
4) taśmy wzmocnionej o podwyższonej wytrzymałości 1000 mb szerokości 20 mm,
5) 200 sztuk słupków polip. wysokość 100 -110 cm od powierzchni ziemi,
6) 6 łączników do taśmy,
7) 1 uchwytu sprężynowego bramowego,
8) 2 izolatorów bramowych,
9) 6 izolatorów narożnych do taśmy,
10) kontrolera napięcia 10 kV,
11) odgromnika,
12) pręta uziemiającego min. 1 mb.
13) sprężyny napinającej do drutu, plecionki i taśmy – 2 szt.
2. Każdy z 46 zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez niedźwiedzie musi składać się z:
1) elektryzatora akumulatorowego (skrzynkowy z miejscem na akumulator oraz miejscem na podpięcie panelu solarnego) nie mniej niż 5 J, energia wyjściowa min. 10000 V,
2) akumulatora,
3) panelu słonecznego (solar) z regulatorem napięcia min 25 W,
4) 500 metrów szpuli z drutem – grubość minimum 2 mm,
5) 4 uchwytów bramowych,
6) 8 izolatorów bramowych,
7) 100 szt. izolatorów do drewna,
8) pręta uziemiającego min. 1 mb.
9) sprężyny napinającej do drutu, plecionki i taśmy – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35820000-8 - Sprzęt pomocniczy
4.5.5.) Wartość części: 145935,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca dokona dostawy zgodnie z następującym harmonogramem:2. Część nr 2 – Zakup i dostawa 6 600 m siatki ogrodzeniowej wraz ze słupkami.
1) 30 dni od dnia podpisania umowy – dostawa 2 zestawów siatki ogrodzeniowej (2x 1 100 m) wraz z słupkami (2 x 220 szt.);
2) od dnia 1 lipca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. dostawa 2 zestawów siatki ogrodzeniowej (2x 1 100 m) wraz z słupkami (2 x 220 szt.);
3) od dnia 3 kwietnia 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r. dostawa 2 zestawów siatki ogrodzeniowej (2x 1 100 m) wraz z słupkami (2 x 220 szt.).
Dostawa bezpośrednio docelowym użytkownikom. W 2021 r. dostawa do następujących miejscowości: Lutowiska i Polana po 1100 mb do miejscowości . Dokładne lokalizacje dostarczenia zestawów siatek zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
3. 6 zestawów siatki ogrodzeniowej (po 1 100 m) wraz ze słupkami (po 220 szt.)
o następujących parametrach technicznych i składające się z wymienionych elementów:
1) wysokość: min. 200 cm,
2) rozstaw drutów pionowych: 15 cm,
3) rozstaw drutów wzdłużnych: 3x20 cm, 2x15 cm, 3x10 cm, 16x5 cm,
4) średnica drutów skrajnych: 2,5 mm,
5) średnica pozostałych drutów: 2,00 mm
6) wytrzymałość na rozciąganie: NRm 400-450 MPa, HRm min. 1100 MPa,
7) powłoka cynk: NZn 80-100 g/m2, Hzn min. 210 g/m2,
8) długość rolki: 50 m,
9) łącznie 1 320 szt. słupków o wysokości min. 270 cm; betonowych o wymiarach min. 10x10cm lub stalowych o średnicy min. 7 cm, ocynkowanych lub w inny sposób zabezpieczonych przed korozją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44313000-7 - Siatka metalowa
4.5.5.) Wartość części: 99600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca dokona dostawy zgodnie z następującym harmonogramem:3. Część nr 3 – Zakup i dostawa 6 zestawów siatki elektrycznej z taśmą elektryczną.
1) 30 dni od dnia podpisania umowy – dostawa 2 zestawów siatki elektrycznej;
2) od dnia 1 lipca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. dostawa 2 zestawów siatki elektrycznej;
3) od dnia 3 kwietnia 2023 r. do dnia 31 maja 2023 r. dostawa 2 zestawów siatki elektrycznej.
Dostawa do siedziby Wydziału Spraw Terenowych w Krośnie RDOŚ w Rzeszowie.
4. 6 zestawów siatki elektrycznej z taśmą elektryczną o następujących parametrach:
1) wysokość: 145 cm,
2) 12 rolek po 50 m długości (jeden zestaw łącznie 600 m),
3) ilość linii poziomych: min. 8 przewodów, w tym min. 7 przewodzących prąd,
4) 15 wytrzymałych słupków na warunki atmosferyczne,
5) maksymalnie wzmocniona linia górna i dolna,
6) elektryzator min. 4 J z baterią solarną z regulatorem napięcia min. 20 W,
7) akcesoria przyłączeniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44313000-7 - Siatka metalowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 68754,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166231,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176539,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166231,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIGEN Paweł Marzoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621040985
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-201
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166231,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65903,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65903,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65903,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Horizont Rolos Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7620003048
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65903,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu (...) w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW - "Zmiana stałej organizacji ruchu - 4 zadania"
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Usługa wykonywania przeglądów technicznych cytometrów przepływowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Domaradz polegająca na budowie chodnika w km 15+010-15+162 strona prawa w miejscowości Reczpol
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem dla wozu bojowego Straży Pożarnej w Stodołach
- Oświetlenie przejścia dla pieszych w pobliżu Szkoły Podstawowej nr 3 w Praszce w ramach programu Super Zebra
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
- Przedszkole nr 4 - stworzenie zespołu szkolno-przedszkolnego poprzez remont i przystosowanie 6 sal pod dzieci 3-6 lat
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
więcej: Sprzęt pomocniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.