Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209154/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Robota budowlana – remont domków na terenie obozowiska OSPWL-DĘBA w Nowej Dębie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=624597141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Robota budowlana – remont domków na terenie obozowiska OSPWL-DĘBA w Nowej Dębie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35454f8-cf1b-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3227932,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu domków na terenie obozowiska Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych – Dęba (OSPWL-DĘBA ul. A. Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba). Zakres prac obejmuje wykonanie robót:
a) rozbiórkowych i demontażowych,
b) budowlanych i ogólnobudowlanych,
c) malarskich,
d) betonowych,
e) instalacyjnych,
f) wykończeniowych,
g) montażowych.
Szczegóły dotyczące niniejszego zamówienia opisane zostały w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:
a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
b) orientacyjnych schematach budynków;
c) przedmiarach robót.
Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na warunkach opisanych w Rozdziale VI SWZ.
Zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej oraz po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawców jest warunkiem obligatoryjnym umożliwiającym wzięcie udziału w postępowaniu. Oznacza to, iż zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia”.
Terminy przeprowadzenia wizji lokalnej:
1) 23.02.2024r. w godzinach od 08:00 do 12:00,
2) 27.02.2024r. w godzinach od 08:00 do 14:00,
3) 29.02.2024r. w godzinach od 08:00 do 14:00,
po uprzednim kontakcie telefonicznym z Kierownikiem Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości, tel. 261-162-259 lub tel. 261-162-365.
Wykonawca zobowiązany jest do odbycia jednej wizji lokalnej w wybranym przez siebie terminie. W sytuacji, gdy Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty dowie się o prowadzonym postępowaniu po dacie ostatniej wizji lokalnej tj. po 29.02.2024r., zobowiązany jest złożyć wniosek do Zamawiającego o wyznaczenie dodatkowego terminu wizji lokalnej poprzez stronę prowadzonego postępowania tj.
https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=62459714.
Udział w dodatkowym terminie wizji lokalnej jest obowiązkowy tylko dla Wykonawców, którzy są zainteresowani przystąpieniem do wzięcia udziału w postępowaniu a do tej pory nie uczestniczyli w wizji lokalnej.
W celu zapewnienia równego traktowania Wykonawców, Zamawiający informuje, iż informacje pozyskane od przedstawicieli Zamawiającego w czasie wizji lokalnej nie będą wiążące. Zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawi Zamówień Publicznych, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ w tym też dokumentacji technicznej, która stanowi jej integralną część. Dlatego też wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie trwania wizji lokalnej, Wykonawcy zobowiązani są przesyłać do Zamawiającego poprzez stronę prowadzonego postępowania tj. https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=62459714.
Szczegóły dotyczące zasad wyjaśniania streści SWZ szerzej zostały opisane w Rozdziale XXV SWZ.
Na terenie 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego obowiązuje system przepustek wydawanych po okazaniu dowodu tożsamości przy wejściu na kompleks. W związku z powyższym prosimy o stawienie się na biurze przepustek min. 15 min. przed planowanym rozpoczęciem wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2692821,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5168458,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2692821,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FHU BANDI Waldemar Mścisz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FAMARK Krzysztof Markowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020116306
7.3.4) Miejscowość: Jeżowe 768A
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Brak informacji szczegółowych w tym zakresie. Informacja o możliwości realizacji roboty przez podwykonawców wynika ze złożonych przez Wykonawcę wyjaśnień dot. zaoferowanej ceny.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "BANDI" WALDEMAR MŚCISZ
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "BANDI" WALDEMAR MŚCISZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2692821,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1110R relacji Ocice - Jadachy w zakresie budowy chodnika w m. Jadachy
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z przebudową instalacji wewnętrznych i utwardzeniem działki
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.