Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla Publicznego Przedszkola w Mikstacie w udostępnionych przez Zamawiającego pomieszczeniach kuchni wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole w Mikstacie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251595935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Estkowskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Mikstat
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62/7310054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolemikstat@go2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolemikstat.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla Publicznego Przedszkola w Mikstacie w udostępnionych przez Zamawiającego pomieszczeniach kuchni wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1827932c-f316-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00216004/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla Publicznego Przedszkola w Mikstacie w udostępnionych przez Zamawiającego pomieszczeniach kuchni wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP.IGP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zamówienie obejmuje usługę świadczoną dla Publicznego Przedszkola w Mikstacie, polegającą na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków dla dzieci przedszkolnych. Zamawiający zamierza udostępnić Wykonawcy, wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego, na podstawie odrębnej umowy najmu, pomieszczeń kuchni przedszkolnej wraz z wyposażeniem w celu prowadzenia żywienia zbiorowego dla Publicznego Przedszkola w Mikstacie.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie przez Wykonawcę żywienia zbiorowego dla Przedszkola w Mikstacie na następujących zasadach:
Codzienne przygotowywanie w kuchni przedszkolnej w godzinach od 7.00 do 15.00 i wydawanie ok. 130 śniadań, ok. 130 pełnych obiadów i ok. 80 podwieczorków dla dzieci w wieku przedszkolnym. Posiłki będą przygotowywane na miejscu w kuchni Przedszkola przez pięć roboczych dni tygodnia z uwzględnieniem organizacji roku szkolnego.
3.Czas wydawania posiłków będzie zarezerwowany wyłącznie dla dzieci w następujących godzinach:
9.00 – śniadanie
12.00 – pełny obiad
14.30- podwieczorek
4. Przedmiot zamówienia ma być realizowany na następujących zasadach:
4.1 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków z uwzględnieniem norm określonych w obowiązujących przepisach, w tym do przygotowywania posiłków z produktów, które będą wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP. Przygotowanie posiłków musi być zgodne z uwzględnieniem norm określonych w obowiązujących przepisach, w tym m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz.U. z 2022, poz 2132), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, Rozporządzeniu (WE) nr852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 9 kwietnia 204 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych(Dz.U.nr 112, poz.774), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16 września 2010 r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (Dz.U. z 2015 r., poz.1026)
4.2 Przygotowywane posiłki muszą być zgodne z wymogami żywienia zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, dla dzieci w wieku przedszkolnym, zalecanymi normami żywieniowymi dla poszczególnych grup wiekowych oraz spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. Dlatego też wykonawca winien posiadać przeszkolenie z zakresu BHP oraz aktualne książeczki zdrowia.
4.3 W pomieszczeniach kuchni oraz na terenie użytkowanym – porządek i czystość ma odpowiadać wymogom odpowiednich służb.
4.4 Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać dekadowe jadłospisy do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w Menu sugerowane przez przedszkole, będą dla niego wiążące.
4.5 Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci
4.6 Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Inspektorem Sanitarnym
4.7 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń za wydane posiłki.
4.8 Wykonawca i jego personel zobowiązani są uwzględniać i wprowadzać w życie uwagi zamawiającego – dotyczące sposobu wykonywania usług – osobą upoważnioną do przekazywania uwag jest Dyrektor Przedszkola w Mikstacie
4.9 W ramach nadzoru nad jakością świadczonych usług, Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny posiłków, poprzez dokonywanie sporadycznych, szczątkowych degustacji sporządzanych w przedszkolu dań. Wnioski wynikające z takowych degustacji będą wiążące dla Wykonawcy.
4.10 Reklamacje jakościowe zgłaszane będą bezpośrednio na linii Dyrektor Przedszkola – Właściciel.
4.11 Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie dokonywać rozliczeń finansowych z Miejsko -Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej za opłacane przez tę instytucję posiłki.
4.12 Wykonawca ponadto:
- doposaży wydzierżawione pomieszczenia na własny koszt w urządzenia i wyposażenie niezbędne do prowadzenia przedmiotowej działalności gospodarczej,
- wykonuje na własny koszt konserwacje, remonty bieżące i kapitalne urządzeń i sprzętu wydzierżawionego z częstotliwością zgodną z technologią ich użytkowania,
- uiszcza czynsz oraz opłaty dodatkowe za: energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków według wskazań liczników a także odpowiada we własnym zakresie za wywóz nieczystości stałych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1121760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2021760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1121760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO Catering Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161468400
7.3.3) Ulica: Pryzmaty
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-226
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECO-CATERING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECO-CATERING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1121760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.