eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrychówSukcesywna dostawa trumien drewnianych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Andrychowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa trumien drewnianych na potrzeby
Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Andrychowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120172946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 24

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338753661

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgkandrychow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrychow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa trumien drewnianych na potrzeby
Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Andrychowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ea59dd-f1d0-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/54883/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/
Biblioteka instrukcji i linków

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PA/04/KA/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa trumien drewnianych na potrzeby Zakładu Gospodarki
Komunalnej Sp.z o.o w Andrychowie roku 2024.

Zamawiający rozumie pod pojęciami:

Trumna- skrzynia drewniana, która musi posiadać:
- wieko i boki wykonane z litego drewna liściastego twardego, miękkiego liściastego lub
iglastego,
- sezonowanego, suchego, o gr. min. 22mm poddanego pełnej obróbce stolarskiej ,
krawędzie elementów zaokrąglone,
pełne wyposażenie: poduszka, wnętrze wybite materiałem atłasowym, koronki, okucia i uchwyty, wizerunek oraz inne ozdoby,
dno i poduszkę z warstwą materiału chłonnego,
dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko,
powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwa razy lakierem, metodą natryskową,
nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej – śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności,
łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin,
dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin,
Standardowa trumna ma wymiary zewnętrzne nie przekraczające:
długość -200 cm,
szerokość -70 cm,
wysokość -60 cm.
Trumna dziecięca ma długość do 120 cm.

Trumna dębowa- oznacza trumnę wykonaną z drewna dębowego litego.
Trumna z drewna twardego -oznacza trumnę wykonaną z drewna twardego dopuszcza się stosowanie pokrycia okleiną z drewna. .
Trumna z drewna miękkiego - trumna wykonana z drewna iglastego lub liściastego, dopuszcza się stosowanie pokrycia okleiną z drewna.
Trumna z drewna miękkiego w okleinie- trumna wykonana z drewna iglastego i/lub liściastego pokryta okleiną dębową.
Trumna ekskluzywna- trumna wykonana z wysokiej jakości twardego drewna litego dębowego lub jesionowego z wysoką jakością powłoki lakierniczej, wysokiej jakości wyposażeniem wewnętrznym i zewnętrznym, posiadająca metalowe uchwyty oraz metalowe ozdoby.

Trumna klasyczna- Oznacza trumnę, węższą u wezgłowia poszerzana w ramionach i zwężana w nogach.
Trumna prosta- Oznacza trumnę poszerzaną u wezgłowia i zwężana w nogach.
Trumna prostokątna- Oznacza trumnę o jednakowej szerokości u wezgłowia jak i w nogach
Trumna klasyczna głęboka-Oznacza trumnę, węższą u wezgłowia poszerzana w ramionach i zwężana w nogach , posiadającą głębszą spodnią cześć oraz podwyższoną cześć górną.
Trumna ośmiokątna- Oznacza trumnę posiadającą załamana u wezgłowia jak i w nogach przy czym jej szerokość jest większa u wezgłowia i mniejsza w nogach.
Trumna dziecięca –trumna wykonana z drewna miękkiego malowana , w kolorze białym.
Trumna kremacyjna wykonana z drzewa miękkiego z przyzwoitym wykończeniem wnętrza, nie może być lakierowana i nie może posiadać elementów metalowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach
określonych SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy
Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego
3.1. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, w stosownych sytuacjach Wykonawca może
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz
z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów.
3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ppkt 3.3, potwierdza, że stosunek
łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
oraz określa, w szczególności:
3.4.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
3.4.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3.4.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
3.5. Podmiot, który udostępnił Wykonawcy zasoby dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej,
odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek
nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
3.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności
techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego
podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w SWZ względem wykonawcy.
3.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu
udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu
3.8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację
podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4.3. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie
określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych
wykonawców.
5. Podwykonawstwo
5.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku,
stosownie do treści art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw
ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
5.2. W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, które Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiot
zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców.
5.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części
zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajqcego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wczesniej niz 3 miesiqce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzajqcego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należnosci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;


zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzajqcego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiqce przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.