Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na
instalacji systemu monitorowania
terenu szkoły, montażu i zakupie
zestawu do monitorowania w ramach
zadania „Bezpieczna szkoła –
kontynuacja projektu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Feliksa Parnella
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000648215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-052
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 042/613-10-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik_baletowa@idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.e-cea.pl/1305
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b67c8a11-4229-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające nainstalacji systemu monitorowania
terenu szkoły, montażu i zakupie
zestawu do monitorowania w ramach
zadania „Bezpieczna szkoła –
kontynuacja projektu”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67c8a11-4229-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109920/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Roboty budowlane polegające na instalacji systemu monitorowania terenu szkoły, montażu i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szkoła – kontynuacja projektu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niniejszym na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 z wyłączeniem pkt. 6 oraz art. 130. 1. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz. U. 2019 poz. 2020)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cdc6c894-281a-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na instalacji systemu monitorowania terenu szkoły, montażu i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szkoły – kontynuacja projektu”. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu zestawu monitoringu w skład, którego wchodzą: -10 szt. kamer wewnętrznych, - 6 szt. kamer zewnętrznych -kamery kolorowe dzień/ noc, wandaloodporna, - cyfrowy rejestrator obrazu 16-kanałowy zaopatrzony w twardy dysk do ciągłej pracy, - monitor do odtwarzania obrazu z kamer, - wideofon do furtki/wejścia do szkoły, - okablowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń składających się na cały system monitorowania Prace budowlane polegają na przeprowadzeniu instalacji systemu monitorowania wewnątrz w budynku szkoły na 4 kondygnacjach oraz na terenie wokół szkoły należącym do Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej. Zamówienie obejmuje także wszelki dodatkowe akcesoria niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy systemu monitorowania budynku oraz terenu wokół niego, tj: przewody, kable, puszki łączeniowe, zasilacze. Zamawiający nakłada na Wykonawcę przeprowadzenia szkolenia z
zakresu obsługi urządzeń monitorujących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17821,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17821,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17821,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFESSIONAL SECURITY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 426-266-30-24
7.3.3) Ulica: ul. Zbąszyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-342
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17821,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.