Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00172751/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żmigród oraz modernizacja drogi Osiek -Powidzko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3
1.5.2.) Miejscowość: Żmigród
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmigrod.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żmigród oraz modernizacja drogi Osiek -Powidzko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee6c26d8-d911-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014446/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żmigród oraz modernizacja drogi Osiek -Powidzko.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1576245,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy ŻmigródZakres zamówienia obejmuje następujące odcinki oświetlenia:
1 Barkowo dz. nr 687/4, 715/1;
2 Borek dz. nr 298, 299;
3 Borek dz. nr 299, 309;
4 Bychowo dz. nr 607/1, 607/2, 596/2;
5 Bychowo dz. nr 607/2, 611;
6 Bychowo dz. nr 596/2, 659/2;
7 Dobrosławice dz. nr 257, 177/1, 278/3;
8 Garbce dz. nr 283/6, 289;
9 Grądzik dz. nr 137;
10 Kanclerzowice dz. nr 181;
11 Karnice dz. nr 9, 131/3;
12 Kaszyce Milickie dz. nr 139, 232;
13 Korzeńsko dz. nr 340, 366;
14 Laskowa dz. nr 206;
15 Powidzko dz. nr 218;
16 Przywsie - dz. nr 28/4, 48/1, 63 obręb Przywsie i 354/2 obręb Laskowa;
17 Żmigródek dz.423, 409/7, 409/14;
18 Żmigródek dz. nr 383/1, 385/1;
19 Żmigród ul. Krokusowa, Wrzosowa i Azaliowa - dz. nr 9/2, 11/10, 12/4, 12/8, 12/12, 13/3, 13/8, 13/15 AM-28 Żmigród;
20 Borek dz. nr 287/4 i 291;
21 Garbce dz. nr 283/4, 283/6, 307/1;
22 Dobrosławice dz. nr 254/1, 254/2, 286/1;
23 Ruda Żmigrodzka dz. nr 98;
24 Ruda Żmigrodzka dz. nr 216, 213/2;
25 Niezgoda dz. nr 244, 274/1;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej – załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 969968,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi Osiek – PowidzkoProjektowany do przebudowy odcinek nawierzchni o całkowitej długości 951 m powierzchni nawierzchni 3520 m2 jest drogą gminną klasy D i projektowanym obciążeniu ruchem KR 1, prędkość projektowa 40 km/h .
Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa – załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 606276,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1034000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1694620,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1034000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN‐TEL MIROSŁAW JĘDRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151233244
7.3.3) Ulica: Kościuszki 13
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1034000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 914751,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 914751,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 914751,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAPPS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151824749
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 32A
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 914751,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Pęchcińska w miejscowości Niechodzin
- Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły w Niwiskach"
- Przebudowa dróg powiatowych nr K1949 w miejscowości Czechówka i K1928 w miejscowości Lipnik
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Budowa chodnika przy ul. Zientary - Malewskiej na odcinku od ronda do ul. Morwowej"
- Remonty cząstkowe nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach DW administrowanych przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników w podziale na 4 części
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.