eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeZakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości " do Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości "
do Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. WOJSK OBRONY POWIETRZNEJ KRAJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810894157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rodziewiczówny 6

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@sp3.gryfice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3.gryfice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sp3gryfice.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości "
do Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20804ba-db4e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00158507/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości " do Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków krajowych pozyskanych przez Zamawiającego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” realizowanego ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187030/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67475,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drukarka 3D, Filament. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 74000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komputer przenośny laptop do drukarek 3D. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły

4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 750 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Statyw z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.5.) Wartość części: 1100 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikroport z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oświetlenie do realizacji nagrań. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikrofon kierunkowy z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony

4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gimbal. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 3800 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat fotograficzny z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Multimetr uniwersalny, Multimetr cęgowy, Akcesoria dodatkowe do multimetrów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 2950 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skaner kompatybilny z drukarką 3D. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wizualizer kompatybilny z mikroskopem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Robot edukacyjny wraz z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikroskop wraz z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nagłośnienie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48556,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32380 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty dla tej części w postępowaniu.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12535 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12535 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL 3D s. c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532448064

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12535 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neorobots Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351596330

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty dla tej części w postępowaniu.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.