Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości "
do Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. WOJSK OBRONY POWIETRZNEJ KRAJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810894157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rodziewiczówny 6
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@sp3.gryfice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3.gryfice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sp3gryfice.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości "do Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20804ba-db4e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00158507/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości " do Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków krajowych pozyskanych przez Zamawiającego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” realizowanego ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67475,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drukarka 3D, Filament. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 74000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer przenośny laptop do drukarek 3D. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 750 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Statyw z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 1100 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikroport z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oświetlenie do realizacji nagrań. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikrofon kierunkowy z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony
4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gimbal. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 3800 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat fotograficzny z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Multimetr uniwersalny, Multimetr cęgowy, Akcesoria dodatkowe do multimetrów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 2950 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skaner kompatybilny z drukarką 3D. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wizualizer kompatybilny z mikroskopem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robot edukacyjny wraz z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikroskop wraz z akcesoriami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nagłośnienie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ilości i jakości wskazanej w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48556,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla tej części w postępowaniu.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12535 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12535 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL 3D s. c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532448064
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12535 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neorobots Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351596330
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla tej części w postępowaniu.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Gryfice
- Dostawa i montaż placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej przy budynku KUNA na terenie OSW BAŻYNA
- Odbudowa spalonej części budynku mieszkalnego w zabudowie szeregowej w Gryficach ul. Łąkowa 21
- "Remont DP nr 3136Z na odc. Rotnowo-Modlimowo"
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- "Zakup i dostawa wyposażenia przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w ramach realizacji projektu "Gmina Chocianów wspiera przedszkolaków".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.