Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187659/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00199635/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu IT – pięć części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 31 59 104
1.5.8.) Numer faksu: 34 31 59 160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu IT – pięć części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9a758fc-e0df-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051277/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup dwóch zasilaczy awaryjnych UPS
1.2.4 Zakup biblioteki taśmowej do wykonywania kopii zapasowych
1.2.5 Doposażenie macierzy dyskowej - dyski SSD
1.2.6 Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187659/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169195,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I – Dostawa zasilaczy awaryjnych UPSPrzedmiotem zamówienia jest dostawa zasilaczy awaryjnych UPS w ilościach:
1.1.1. UPS typ 1 – 1 szt.
1.1.2. UPS typ 2 – 1 szt.
1.1.3. Doposażenie urządzenia UPS Zamawiającego w kartę zdalnego zarządzania – 1 szt.
1.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ.
1.1.5. W cęlu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji do oferty należy dołączyć dokumenty przedmiotowe określone w ust. 7 Rozdziału II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 24737,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część II – Dostawa biblioteki taśmowej do wykonywania kopii zapasowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa biblioteki taśmowej do wykonywania kopii zapasowych w ilościach:
1.2.1. Biblioteka taśmowa (autoloader) – 1 szt.
1.2.2. Doposażenie serwera Zamawiającego w kartę HBA SAS – 1 szt.
1.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 2 do SWZ.
1.2.4. W cęlu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji do oferty należy dołączyć dokumenty przedmiotowe określone w ust. 7 Rozdziału II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
4.5.5.) Wartość części: 24469,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Część III – Doposażenie macierzy dyskowej w dyski SSDPrzedmiotem zamówienia jest doposażenie macierzy dyskowej Zamawiającego Dell EMC PowerVault ME4024 (Service Tag: 3GT5213) w dyski SSD w ilości:
1.3.1. dysk SSD 1,92TB SSD SAS 12Gb/s 512e 2,5" do różnych zastosowań – 4 szt.
1.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash
4.5.5.) Wartość części: 49476,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Część IV – Dostawa sprzętu komputerowegoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ilościach:
1.4.1. Komputer SFF typ 1 – 2 szt.
1.4.2. Komputer SFF typ 2 – 5 szt.
1.4.3. Laptop – 1szt.
1.4.4. Monitor typ 1 – 2 szt.
1.4.5. Monitor typ 2 – 6 szt.
1.4.6. Pakiet oprogramowania biurowego typ 1 – 7 szt.
1.4.7. Pakiet oprogramowania biurowego typ 2 – 1 szt.
1.4.8. Dysk SSD SATA – 22 szt.
1.4.9. Dysk SSD M.2 PCIe – 16 szt.
1.4.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 4 do SWZ.
1.4.11. W cęlu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji do oferty należy dołączyć dokumenty przedmiotowe określone w ust. 7 Rozdziału II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 55136,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5. Część V – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz projektoraPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
w ilościach:
1.5.1. Projektor – 1szt.
1.5.2. Urządzenie wielofunkcyjne typ 1 – 2 szt.
1.5.3. Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 – 1 szt.
1.5.4. Drukarka monochromatyczna – 6 szt.
1.5.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 5 do SWZ.
1.5.6. W cęlu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji do oferty należy dołączyć dokumenty przedmiotowe określone w ust. 7 Rozdziału II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 15376,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452536469
7.3.3) Ulica: Konstantego Damrota nr 6/301
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-022
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31488,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30073,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73123,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30073,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452536469
7.3.3) Ulica: Konstantego Damrota nr 6/301
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-022
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30073,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72816,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72816,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72816,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452536469
7.3.3) Ulica: Konstantego Damrota nr 6/301
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-022
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72816,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR G EBKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: Wolności nr 8 lok 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia
22 czerwca br. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający ma ustawowy obowiązek unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
- ROZBUDOWA DROGI PRZY URZĘDZIE SKARBOWYM W MYSZKOWIE
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych: komputery, monitory, rzutniki, drukarki 3D
więcej: Jednostki pamięci taśmowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.