Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00240818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
w sezonie zimowym 2021/2022- zadanie nr VII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134435140
1.5.8.) Numer faksu: 134462868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f42aba4-3255-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagajaca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowychw sezonie zimowym 2021/2022- zadanie nr VII
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f42aba4-3255-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001060/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32286,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie:
ZADANIE NR VII
Zimowe utrzymanie następujących dróg:
a) 1839R Sieklówka-Lublica
b) 1840R Bieździadka - Gorajowice - Jasło
c) 1841R Sieklówka-Warzyce
d) 1843R Szebnie-Bierówka-Szebnie
e) 1844R Niepla-Przybówka
f) 1845R Szebnie-Chrząstówka-Przybówka
g) 1846R Chrząstówka-Moderówka
h) 1847R Szebnie-Tarnowiec-Jedlicze-Potok
o łącznej długości 24,498 km
Trasa przejazdu rozpoczyna się od placu składowego.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90.62.00.00.-9 Usługi odśnieżania
90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń
3. Przedmiot zamówienia został opisany w SWZ, SST- (zał. nr 6) i w załącznikach do SWZ
W sytuacjach, spowodowanych ciężkimi warunkami zimowymi lub niewystarczającą ilością sprzętu spowodowaną awariami lub innymi zdarzeniami losowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inne drogi powiatowe nie objęte umową. Wynagrodzenie za świadczenie usług na drogach nie objętych umową odbywać się będzie wg takich samych stawek jak na drogach objętych umową.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przydatności do wykonania oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia warunków SWZ lub nie jest sprawny technicznie, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy podpisania z Wykonawcą umowy do czasu usunięcia nieprawidłowości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51543,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155012,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51543,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo- Sprzętowo- Handlowe "TRANSBAZ" Paweł Bazan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852018910
7.3.3) Ulica: ul. Basztowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51543,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Dostawa opatrunków
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.