Og³oszenie z dnia 2022-07-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00177925/01 - Og³oszenie z dnia 2022-05-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów biurowych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ee00e2d-da80-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00270213
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00062221/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa artyku³ów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00177925/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:Zadanie nr 1 – przybory do pisania – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3a do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26401,13 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – organizacja i archiwizacja dokumentów - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3b do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40333,45 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – artyku³y papiernicze - szczegó³owy opis przedmiotu zamówieniai standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3c do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9101,60 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – papier - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3d do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19297,50 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - akcesoria biurowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówieniai standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3e do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15524,67 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – kalendarze i terminarze wojskowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3f do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27061,87 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – tablice korkowe, magnetyczno-sucho¶cieralne i sprzêt biurowy - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3g do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6837,23 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – papier – S³u¿ba £±czno¶ci - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3h do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32095,12 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 24636,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 38753,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24636,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAPCOM s. c. £ukasz Dobrodziej
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: PAPCOM Zbigniew Dobrodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551026649
7.3.3) Ulica: ul. Kozia 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-791
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygra³a firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 24636,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 63094,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 63094,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63094,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAPCOM s.c. £ukasz Dobrodziej
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: PAPCOM s.c. Zbigniew Dobrodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551026649
7.3.3) Ulica: ul. Kozia 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-791
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygra³a firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 63094,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17106,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21770,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17106,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner PIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542461941
7.3.3) Ulica: ul. Fordoñska 246
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17106,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42702,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 53982,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42702,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toris-Papier Prywatne Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe Arkadiusz Tokarewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690300615
7.3.3) Ulica: ul. Przemys³owa 8B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-216
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42702,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 29361,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34999,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29361,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner PIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542461941
7.3.3) Ulica: ul. Fordoñska 246
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29361,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W przedmiotowym postêpowaniu w 6 zadaniu nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W przedmiotowym postêpowaniu w 7 zadaniu nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 36271,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44197,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36271,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toris-Papier Prywatne Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe Arkadiusz Tokarewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690300615
7.3.3) Ulica: ul. Przemys³owa 8B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-216
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 36271,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn Powiatowego Zarz±du Dróg (PZD) w ¦widwinie
- ZP/67/2024 - Najem wraz z obs³ug± serwisow± kabin WC w 2025 roku
- ZP/68/2024 Opracowanie, wdro¿enie i prowadzenie programu zwalczania gryzoni na rok 2025
- Do¿ywianie uczniów w szko³ach na terenie gminy ¦widwin w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 1 i nr 2 oraz Miejskiej Sto³ówki w ¦widwinie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Zakup materia³ów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podzia³em na trzy czê¶ci
- Dostawy artyku³ów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa art. biurowych, dostawa ¶rodków czysto¶ci i artyku³ów do utrzymania czysto¶ci dostawa rêkawic ochronnych oraz ubrañ roboczych z podzia³em na zadania.
- Zakup papieru biurowego na rok 2025
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.