Og³oszenie z dnia 2023-06-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00351639/01 - Wynik z dnia 2023-08-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
1) zakup 1 (jednego) wielodetekcyjnego czytnika mikrop³ytek,
2) zakup 1 (jednej) laboratoryjnej zamra¿arki niskotemperaturowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Chemii i Techniki Jadrowej
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ICHTJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024020
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dorodna 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-195
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 22 504 12 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sursek@ichtj.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ichtj.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1) zakup 1 (jednego) wielodetekcyjnego czytnika mikrop³ytek,
2) zakup 1 (jednej) laboratoryjnej zamra¿arki niskotemperaturowej.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-243dee35-103a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00270247
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-243dee35-103a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, okre¶lone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy e-Zamówienia przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w
przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawiera Za³±cznik Nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub
uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/4/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 315017,66 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 290289,82 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup 1 (jednego) wielodetekcyjnego czytnika mikrop³ytek
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 251098,82 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria ofert:
Czê¶æ Nr 1: zakup 1 (jednego) wielodetekcyjnego czytnika mikrop³ytek,
1) Cena (C) – 94 pkt
2) Gwarancja, serwis posprzeda¿ny (G) – 6 pkt
Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone nastêpuj±co z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku:
1) W ramach kryterium Cena:
C oferty badanej= ( C cena najni¿sza brutto / C cena badanej oferty brutto) * 94 pkt
gdzie
C cena najni¿sza brutto – oznacza najni¿sz± cenê brutto zaoferowan± w postêpowaniu
C cena badanej oferty brutto – cena brutto badanej oferty
2) W ramach kryterium gwarancja, serwis posprzeda¿ny:
a) za zaoferowanie wielodetekcyjnego czytnika mikrop³ytek z okresem gwarancji min. 24 miesiêcy:
Gs Oferty badanej = (Gs badana / Gs najd³u¿sza) * 4 pkt.
gdzie:
Gs najd³u¿sza – oznacza najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia, (min. 24 miesi±ce – maks. 60 miesiêcy)
b) za zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na dostarczony wyrób przez okres min. 5 lat, licz±c od daty up³ywu terminu gwarancji
Gsp Oferty badanej = (Gsp badana / Gsp najd³u¿sza) * 2 pkt.
gdzie:
Gsp najd³u¿sza – oznacza najd³u¿szy zaoferowany okres serwisu pogwarancyjnego na przedmiot zamówienia (min. 5 lat)
Punkty w tym kryterium bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:
G = Gs + Gsp
Liczba punktów jak± uzyska oferta z uwzglêdnieniem wszystkich kryteriów zostanie wyliczona jako:
K Liczba punktów oferty (³±cznie) = C + G
W oparciu o powy¿sze kryterium oceny ofert opisanej ww. wzorem zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny wszystkich badanych ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z zaokr±gleniem jak dla oferty cenowej. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 94
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja, serwis posprzeda¿ny
4.3.6.) Waga: 6
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup 1 (jednej) laboratoryjnej zamra¿arki niskotemperaturowej
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 39191,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39711121-3 - Zamra¿arki szafowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria ofert:
Czê¶æ Nr 2: zakup 1 (jednej) laboratoryjnej zamra¿arki niskotemperaturowej
1) Cena (C) – 94 pkt
2) Gwarancja, serwis posprzeda¿ny (G) – 6 pkt
Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone nastêpuj±co z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku:
1) W ramach kryterium Cena:
C oferty badanej= ( C cena najni¿sza brutto / C cena badanej oferty brutto) * 94 pkt
gdzie
C cena najni¿sza brutto – oznacza najni¿sz± cenê brutto zaoferowan± w postêpowaniu
C cena badanej oferty brutto – cena brutto badanej oferty
2) W ramach kryterium gwarancja, serwis posprzeda¿ny:
a) za zaoferowanie laboratoryjnej zamra¿arki niskotemperaturowej z okresem gwarancji min. 24 miesiêcy:
Gs Oferty badanej = (Gs badana / Gs najd³u¿sza) * 4 pkt.
gdzie:
Gs najd³u¿sza – oznacza najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia, (min. 24 miesi±ce – maks. 60 miesiêcy)
b) za zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na dostarczony wyrób przez okres min. 5 lat, licz±c od daty up³ywu terminu gwarancji
Gsp Oferty badanej = (Gsp badana / Gsp najd³u¿sza) * 2 pkt.
gdzie:
Gsp najd³u¿sza – oznacza najd³u¿szy zaoferowany okres serwisu pogwarancyjnego na przedmiot zamówienia (min. 5 lat)
Punkty w tym kryterium bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:
G = Gs + Gsp
Liczba punktów jak± uzyska oferta z uwzglêdnieniem wszystkich kryteriów zostanie wyliczona jako:
K Liczba punktów oferty (³±cznie) = C + G
W oparciu o powy¿sze kryterium oceny ofert opisanej ww. wzorem zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny wszystkich badanych ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z zaokr±gleniem jak dla oferty cenowej. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 94
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja, serwis posprzeda¿ny
4.3.6.) Waga: 6
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Za³±cznik Nr 3 do SWZ
„O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu”
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Za³±cznik Nr 2a do SWZ „Formularz ofertowy”Za³±cznik Nr 1 do oferty
Za³±cznik Nr 2b do SWZ „Formularz ofertowy”
Za³±cznik Nr 2 do oferty
Oferowany przedmiot zamówienia
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Za³±cznik Nr 2a do SWZ „Formularz ofertowy”Za³±cznik Nr 1 do oferty
Za³±cznik Nr 2b do SWZ „Formularz ofertowy”
Za³±cznik Nr 2 do oferty
Oferowany przedmiot zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
15.7. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±/e do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owy zakres zmian umowy okre¶lony jest w Za³±czniku Nr 4 do SWZ „Wzór umowy”7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-29 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Us³uga organizacji ¶wiadczeñ z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci (KZN) na okres 12 miesiêcy
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu na potrzeby Wydzia³u Geodezji Starostwa Powiatowego w Bia³ej Podlaskiej
- SZP/242-256/2024 Dostawa automatycznego systemu do pomiaru naprê¿eñ w³asnych dla Wydzia³u Mechanicznego Politechniki Wroc³awskiej
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla WI£-PIB
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzêtu komputerowego wed³ug 2 czê¶ci.
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓ£KI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROC£AW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia szkó³ w ramach projektu "Wsparcie Edukacji W³±czaj±cej w Gminie Wo¼niki"
wiêcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.