Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173958/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja budynku Przedszkola nr 1 im. Marii Konopnickiej w Krzyżu Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyż Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Krzyż Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-761
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.krzyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzyz_wielkopolski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja budynku Przedszkola nr 1 im. Marii Konopnickiej w Krzyżu Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a8b782-d966-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028838/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i modernizacja budynku Przedszkola nr 1 im. M.Konopnickiej w Krzyżu Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TG.271.3.2023.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i modernizacji budynku Przedszkola nr 1 im. Marii Konopnickiej w Krzyżu Wielkopolskim na działce o nr ewid. nr 250.
2. Na robotę budowlaną, o której mowa w ust. 1 (poza wykonaniem prac ogólnobudowlanych) przewiduje się m.in. następujący zakres rzeczowy robót:
2.1. wymiana drzwi zewnętrznych;
2.2. montaż platformy dla niepełnosprawnych;
2.3. budowa wiaty na rowery;
2.4. wykonanie parkingu, utwardzenie placu;
2.5. ogrodzenie terenu z paneli siatkowych.
3. Przedmiot umowy obejmuje również dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia przedszkola wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem, we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, według zestawienia stanowiącego załącznik nr 2 do umowy (zestawienie mebli).
4. Przedmiot Zamówienia, , o którym mowa w ust. 3, zawierający informację o wymaganych parametrach technicznych został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2b do SWZ – Zestawienie zapotrzebowania oraz opis mebli. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od podanych wymiarów na poziomie +/- 1%. Z uwagi, że część mebli jest wykonywana „pod wymiar”, przed ostatecznym montażem należy uzgodnić to z Zamawiającym.
5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i 2 zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót lub zamiennie w kosztorysie ofertowym, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2a do SWZ.
6. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
39100000-3 - Meble
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39161000-8 - Meble przedszkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2209039,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2209039,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIL-INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520469102
7.3.3) Ulica: Wybickiego 17
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane - TOM-BUD Tomasz Nagórny, ul. Sosnowa 46, 64-630 Ryczywół
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2209039,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRZYŻ WIELKOPOLSKI
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2025 roku do Przedszkola nr 1 w Krzyżu Wielkopolskim
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2025 roku do Przedszkole nr 2 "Harmonia" w Krzyżu Wielkopolskim
więcej: przetargi KRZYŻ WIELKOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.