Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00166028/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00188546/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Północnej w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Północnej w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ed64dd5-d501-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa ulicy Północnej w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166028/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.44.2022.ED
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1144179,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ul. Północnej w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej”.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Branże drogową, w tym:
a) Roboty ziemne:
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr.10 cm oraz z kruszywa łamanego gr. 35 cm - 735,52m²;
Wykonanie koryta na poszerzenie jezdni ok. 50 cm głębokości - 740,06m²;
Wykonanie koryta na poszerzenie chodników ok. 95 cm głębokości - 109,70m²;
Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1.108,51m²;
Warstwa ulepszonego podłoża - mieszanka niezwiązana o CBR>20% gr.40 cm - 849,76 m²;
Podbudowa pomocnicza - mieszanka niezwiązana o CBR>60% gr.24 cm - 849,76 m²;
Podbudowa zasadnicza - mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 gr.20 cm - 849,76 m²;
b) Obramowanie jezdni:
Krawężniki betonowe wystające o wym 20x30cm na podsypce cementowo- piaskowej - 342,70 mb;
Krawężniki betonowe wtopione o wym 20x22cm na podsypce cementowo- piaskowej - 143,00 mb;
Obrzeża betonowe o wym 30x8 cm na podsypce piaskowej - 96,60 mb;
c) Nawierzchnie:
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - kolor szary - 740,06 m²;
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kolor czerwony - 113,68 m².
2) Branże sanitarną – kanalizacja deszczowa, w tym:
a) Roboty ziemne:
Roboty ziemne wyk,. koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku do 10 km - 366,692 m3;
Umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych - 762,00 m2;
Demontaż i montaż konstrukcji podwieszeń dla kabli elektrycznych - 2 kpl;
Demontaż i montaż konstrukcji podwieszeń dla rurociągów i kanałów - 17 kpl;
Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich - 184,837 m3;
Zabezpieczenie rurociągów przed zamarzaniem – izolacja żużlem - 181,855 m3;
b) Roboty montażowe:
Kanały z rur PVC o śr. zewn.160mm łączone na wcisk - 24,00 mb;
Kanały z rur PVC o śr. zewn. 200mm łączone na wcisk - 59,00 mb;
Kanały z rur PVC o śr. zewn. 250mm łączone na wcisk - 167,00 mb;
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000mm - 1 szt;
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 800mm - 12 szt;
Studzienki ściekowe uliczne betonowe fi 500mm z osadnikiem i syfonem - 14 szt;
c) Roboty pozostałe:
Próba szczelności kanałów rurowych - 254,00 mb;
Inspekcja tv wybudowanych kanałów - 254,00 mb;
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, włazów kanałowych zaworów wodociągu i gazu - 5 szt.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SWZ wzór umowy.
4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
1) Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
2) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
(…)
3) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne, aprobaty lub certyfikaty do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z dokumentacją projektową.
4) Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo-finansowego. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania.
5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi przed zawarciem umowy kosztorys ofertowy na całość zadania z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych tj. stawki robocizny, kosztów pośrednich i zysku wraz z zestawieniem RMS
6) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowo-kosztorysowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania (poza robotami ujawnionymi w trakcie ich wykonywania, nieobjętymi zamówieniem podstawowym lub robotami zamiennymi), a w szczególności związane z robotami przygotowawczymi koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca w cenie wykonania robót winien uwzględnić wszystkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych w SWZ.
7) Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kierownika robót posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane.
5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
6. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (tj. wykonanie nawierzchni, kanalizacji deszczowej oraz oznakowania docelowego) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
8. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Inwestycja obejmuje budowę zjazdów o zmiennej szerokości. Zgodnie z dokumentacją przy zastosowaniu do ich budowy krawężnika najazdowego ułatwi to poruszanie się osobom niepełnosprawnym. Ruch pieszych w tej lokalizacji nie jest unormowany i odbywa się całą szerokością jezdni oraz poboczami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
44113600-1 - Bitum i asfalt
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833272,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane „JURKOT” Ryszard Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490012283
7.3.3) Ulica: ul. Skarżycka 105
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOT RYSZARD USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "JURKOT "
jakie przetargi wygrała firma
KOT RYSZARD USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "JURKOT "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.