Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00179473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00180198/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00181890/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00183180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00183333/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00184050/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00185240/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00188515/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00193267/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT BASZTY W BUDYNKU NR 5 WRAZ Z PRZBUDOWĄ CZĘŚCI STROPÓW I SCHODÓW ORAZ KONSERWACJĄ KAMIENNEJ ATTYKI KURTYNY POŁUDNIOWEJ ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamek@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT BASZTY W BUDYNKU NR 5 WRAZ Z PRZBUDOWĄ CZĘŚCI STROPÓW I SCHODÓW ORAZ KONSERWACJĄ KAMIENNEJ ATTYKI KURTYNY POŁUDNIOWEJ ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ec1a36f-dce4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047828/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont Baszty Niemieckiej i kurtyny południowej na Zamku Królewskim na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193267/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-282-24/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich oraz budowlano-instalacyjnych w ramach realizacji
zadania „Wykonanie remontu baszty w budynku nr 5 wraz z przebudową części stropów i schodów oraz konserwacją
kamiennej attyki kurtyny południowej Zamku Królewskiego na Wawelu” w tym:
a) Wykonanie remontu konserwatorskiego baszty z zastosowaniem rozwiązań projektowych umożliwiających wykorzystanie
dachu jako tarasu widokowego z dwoma głównymi kierunkami widokowymi
b) Likwidacja instalacji centralnego ogrzewania w zakresie niezbędnym do wykonania zaplanowanych prac budowlanokonserwatorskich.
Wykonanie ewentualnych robót instalacyjnych niezbędnych do prawidłowego działania pozostałej
instalacji po odcięciu fragmentu objętego zadaniem. Wykonanie wszelkich niezbędnych przejść instalacyjnych przez
wykonywane w zakresie zadania elementy konstrukcyjne, w taki sposób, żeby na kolejnym etapie było możliwe dokończenie
zadania zgodnie z projektem bez ingerencji w elementy już wykonane.
c) Likwidacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w zakresie niezbędnym do wykonania zaplanowanych prac
budowlano- konserwatorskich. Wykonanie ewentualnych robót instalacyjnych niezbędnych do prawidłowego działania
pozostałej instalacji po odcięciu fragmentu objętego zadaniem.
Wykonanie wszelkich niezbędnych przejść instalacyjnych przez wykonywane w zakresie zadania elementy konstrukcyjne, w
taki sposób, żeby na kolejnym etapie było możliwe dokończenie zadania zgodnie z projektem bez ingerencji w elementy już
wykonane.
d) Przebudowa i zmiana poziomu stropu nad V piętrem.
e) Przebudowa stropodachu nad VI piętrem z wymianą stropu
f) Odtworzenie ze względu na stopień zniszczenia attyki kamiennej okalającej wieżę w oparciu o modele tych elementów
wykonane na zlecenie zamawiającego.
Jest to zmiana w stosunku do zapisów w PPK i SST-B07. Nie należy uwzględniać w zakresie i wycenie wykonywania
modeli, ponieważ modele te zostały wykonane na zlecenie Zamawiającego i zostaną udostępnione Wykonawcy robót do
wykorzystania. Pozostałe ustalenia w tym zakresie pozostają bez zmian.
g) Wymiana tynków na wszystkich ścianach baszty na tynki renowacyjne. Szczegółowe wytyczne w tym zakresie zawarto w
dokumentacji a w szczególności STWIOR w punkcie SST-B05 – NAPRAWA I WYMIANA TYNKÓW oraz w punkcie 4.a.a.
Programu prac konserwatorskich. Po skuciu i wyczyszczeniu powierzchni zgodnie z opisem zamieszczonym w programie
prac konserwatorskich, należy przewidzieć siedmiodniową przerwę w wykonywaniu prac, ponieważ elewacja zostanie
udostępniona Projektantowi do wykonania inwentaryzacji wątków ceglanych.
h) Konserwacja kamiennej attyki południowej kurtyny Zamku w zakresie określonym w dokumentacji projektowej w tym w
programie prac konserwatorskich.
i) Naprawa tynków kurtyny południowej w zakresie uzależnionym od wyników oceny wykonanej przez Projektanta. Ustalenia
szczegółowe w tym zakresie zawarto w dokumentacji projektowej i w STWIOR. Przyjęto następujące założenie: Po
ustawieniu rusztowań przez Wykonawcę, Projektant na zlecenie Zamawiającego wykonana cenę stanu technicznego tynku.
Jeżeli zostanie potwierdzony dobry stan tynku zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji w
tym w szczególności w punkcie 4.b.c Programu prac konserwatorskich. Jeżeli stan tynku nie będzie gwarantował jego
trwałości, Projektant na zlecenie Zamawiającego opracuje sposób naprawy tynku, a roboty z tym związane zostaną
wykonane przez Wykonawcę jako roboty dodatkowe.
j) Realizacja tarasu widokowego z barierą stalową ukrytą za attyką.
k) Realizacja nowego wyjścia na dach, projektowanymi schodami z pomieszczenia nr 602 na VI piętrze przez wyłaz
dachowy zamykany rozsuwanym dachem szklanym.
l) Wykonanie przejść w elementach konstrukcyjnych instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji zgodnie z
rozwiązaniami przyjętymi w projekcie.
m) Odtworzenie drzwi z krużganków do pomieszczenia nr 302 zgodnie z dokumentacją
n) Roboty przygotowawcze które należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy, obejmujące w szczególności elementy
wydzielające część obiektu objętego remontem od pozostałej części obiektu, ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenia
umożliwiające wykonywanie robót w czynnym obiekcie używanym przez turystów i przebywających wokół obiektu.
2. W celu wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót towarzyszących, które należy ująć
w kosztach ogólnych budowy.
Roboty te obejmują między innymi:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczych: konserwatorskiej, ogólnobudowlanej, geodezyjnej i branżowych (w tym cześć
opisowa graficzna oraz fotograficzna).
2) Uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń oraz poniesienie kosztów z tym związanych, koniecznych do prawidłowego
prowadzenia i wykonania robót (w tym opłaty za zajęcie terenu, dojazd pojazdów do wykonania robót oraz inne).
3) Wykonanie projektu organizacji robót,
3. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z:
- projektem umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
- Dokumentacją Projektową,
- Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru robót Budowlanych,
- Programami Prac Konserwatorskich,
- Projektami Wykonawczymi,
- Przedmiarami
- pozwoleniem na budowę,
- pozwoleniami konserwatorskimi innymi wydanymi decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami, które okażą się konieczne w
celu realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązującymi przepisami prawa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja o której mowa w ust. 3 oraz załącznik nr 2 do SWZ –
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca wykona tablice informacyjną o współfinansowaniu projektu z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków
Krakowa, według wytycznych znajdujących się w § 7-9 Regulaminu działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków z
Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa pod adresem:
http://www.skozk.pl/regulamin-informacji.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2488322,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2488322,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2488322,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WM Renowacje Jarosław Woźniak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sławomir Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360640396
7.3.3) Ulica: Grzegórzecka 69/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-559
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WM Renowacje Jarosław Woźniak, Sławomir Woźniak spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
WM Renowacje Jarosław Woźniak, Sławomir Woźniak spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2488322,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 356 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa parkingu na os. Wysokim w rejonie budynku nr 15 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia.
- Zakup licencji/licencji subskrypcyjnej oprogramowania Microsoft 365 w modelu licencjonowania CSP lub oprogramowania równoważnego
- Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, ich dzieci i osób towarzyszących
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.