Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179194/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dokończenie robót obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb Inwestora w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.8.) Numer faksu: 913178900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatpolicki.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dokończenie robót obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb Inwestora w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b02a789-1487-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001155/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dokończenie robót obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb Inwestora w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK.272.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie dostosowania pomieszczeń inwestora do potrzeb stworzenia pracowni eklektycznych i elektro- montażowych, w szczególności polegających na pracach elektrycznych oraz wykończeniowych. Całość inwestycji jest objęta dokumentacją projektową, z czego roboty, które nie zostały wykonane lub zostały wykonane nieprawidłowo wskazane są w inwentaryzacji z dni 08.06.2021r. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace uzupełniające i poprawkowe objęte dokumentacją projektową, tj. przedmiarem robót oraz STWiORB pn. „Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb inwestora- roboty uzupełniające (poprawkowe)” Zamówienie obejmuje również materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych poza oprawą oświetleniową w pom. 1.19 (toaleta) oraz w pom. 1.9 i 1.9a (sala łączona pracowni maszyn) oraz drzwiami pomiędzy pomieszczeniami przedsionkiem a pomieszczeniem toalety w pom. 1.22 (toaleta damska), które to elementy Zamawiający przekaże Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55780,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55780,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55780,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDOM SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522628960
7.3.3) Ulica: ul. Chłopickiego 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-204
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55780,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niekłończyca, gmina Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie
- Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego Budowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Bankowej w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Remonty warsztatów i pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej (4 części)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Wykonanie usługi polegającej na "Utrzymaniu i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parkingów, parków, dróg, mostów stanowiących własność Gminy Sandomierz"
- Modernizacja hali sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym w Nowogardzie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.