eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZP/01/2024 "Sprzedaż i dostawa aparatu densytometrycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/01/2024 "Sprzedaż i dostawa aparatu densytometrycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531570172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-062

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4020398

1.5.8.) Numer faksu: 77 4030397

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumzdrowia.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.przychodniemiastaopole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b65b946-e2a2-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/01/2024 "Sprzedaż i dostawa aparatu densytometrycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b65b946-e2a2-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070772/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu medycznego - densytometr

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247008

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa densytometru dla „Centrum Zdrowia w Opolu” Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do Formularza ofertowego: Opis przedmiotu zamówienia – wymagania techniczne aparatu densytometrycznego. Przedmiotem dostawy są również świadczenia powiązane z realizacją zakupu, takie jak:
1) instalacja, konfiguracja, uruchomienie i przeprowadzenie testów,
2) szkolenia personelu Zamawiającego,
3) transport przedmiotu dostawy do budynku „Centrum Zdrowia w Opolu” Sp. z o.o. Pracownia Densytometryczna przy ul. Budowlanych nr 4 w Opolu
4) świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi,
5) wykonanie przeglądów okresowych i konserwacyjnych (zgodnie z wymaganiami producenta), w okresie gwarancji i rękojmi, w tym ostatniego obowiązkowego przeglądu stanu technicznego, nie wcześniej niż 14 dni przed terminem zakończenia okresu gwarancji,
6) zapewnienie wsparcia serwisowego, umożliwiającego diagnostykę poprzez łącze zdalne, w okresie gwarancji i rękojmi, bieżące aktualizowanie oprogramowania urządzenia do najnowszych wersji w ramach posiadanych funkcjonalności przez cały okres gwarancji i rękojmi,
7) dostarczenia wraz z dostawą w języku polskim certyfikatu CE, deklaracje zgodności producenta, instrukcji obsługi i informacji o wymaganych przeglądach okresowych
8) Przygotowanie projektu osłon stałych, ze wsparciem wykonawcy do uzyskania pozytywnej opinii Sanepidu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298836,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTIMEX Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361919431

7.3.3) Ulica: Egejska 19/ 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-764

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-03 do 2024-07-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.