Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247008/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00258739/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/01/2024 "Sprzedaż i dostawa aparatu densytometrycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531570172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-062
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4020398
1.5.8.) Numer faksu: 77 4030397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumzdrowia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.przychodniemiastaopole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b65b946-e2a2-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/01/2024 "Sprzedaż i dostawa aparatu densytometrycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b65b946-e2a2-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070772/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu medycznego - densytometr
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa densytometru dla „Centrum Zdrowia w Opolu” Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do Formularza ofertowego: Opis przedmiotu zamówienia – wymagania techniczne aparatu densytometrycznego. Przedmiotem dostawy są również świadczenia powiązane z realizacją zakupu, takie jak:
1) instalacja, konfiguracja, uruchomienie i przeprowadzenie testów,
2) szkolenia personelu Zamawiającego,
3) transport przedmiotu dostawy do budynku „Centrum Zdrowia w Opolu” Sp. z o.o. Pracownia Densytometryczna przy ul. Budowlanych nr 4 w Opolu
4) świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi,
5) wykonanie przeglądów okresowych i konserwacyjnych (zgodnie z wymaganiami producenta), w okresie gwarancji i rękojmi, w tym ostatniego obowiązkowego przeglądu stanu technicznego, nie wcześniej niż 14 dni przed terminem zakończenia okresu gwarancji,
6) zapewnienie wsparcia serwisowego, umożliwiającego diagnostykę poprzez łącze zdalne, w okresie gwarancji i rękojmi, bieżące aktualizowanie oprogramowania urządzenia do najnowszych wersji w ramach posiadanych funkcjonalności przez cały okres gwarancji i rękojmi,
7) dostarczenia wraz z dostawą w języku polskim certyfikatu CE, deklaracje zgodności producenta, instrukcji obsługi i informacji o wymaganych przeglądach okresowych
8) Przygotowanie projektu osłon stałych, ze wsparciem wykonawcy do uzyskania pozytywnej opinii Sanepidu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298836,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTIMEX Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361919431
7.3.3) Ulica: Egejska 19/ 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-764
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-03 do 2024-07-24INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Wyjazdy integracyjno - edukacyjne dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola".
- Nasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania badań metodami biologii molekularnej w kierunku wykrywania RNA WNV w pojedynczych donacjach wraz z dzierżawą aparatury do badań próbek osocza
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego, w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup materacy przeciwodleżynowych.
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego z trzema głowicami
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.