Og³oszenie z dnia 2024-04-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00218078/01 - Og³oszenie z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00239658/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
"Wymiana i uzupe³nienie znaków drogowych pionowych i poziomych na terenie gminy Micha³owice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-442930bb-d47b-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wymiana i uzupe³nienie znaków drogowych pionowych i poziomych na terenie gminy Micha³owice"2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-442930bb-d47b-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00270369
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.34 Wymiana i uzupe³nienie znaków drogowych pionowych ipoziomych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00218078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana i uzupe³nienie znaków drogowych pionowych i poziomych na terenie Gminy Micha³owice.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) monta¿ i posadowienie nowych znaków drogowych oznakowania pionowego
na drogach gminnych;
2) usuwanie uszkodzonych znaków drogowych, s³upków;
3) wymiana uszkodzonych i monta¿ nowych znaków drogowych oraz znaków z nazwami ulic;
4) wymiana uszkodzonych i monta¿ nowych luster drogowych;
5) wykonanie (odnowienie) oznakowania poziomego farb± chlorokauczukow± przej¶cia dla pieszych, linie dzia³owe dróg, parkingi, skrzy¿owania, ronda, progi zwalniaj±ce;
6) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej g³adkiej na zimno;
7) monta¿ znaków odblaskowych (kocich oczek) przy progach zwalniaj±cych;
8) wymiana i monta¿ nowych tabliczek SIM z nazw± ulic oraz s³upków, na terenie Gminy Micha³owice, w formie i kszta³cie dotychczas u¿ywanym tj. folia odblaskowa 1 generacji z laminatem anty UV, wydruk solwentowy, ramka ocynkowana, malowana proszkowo.
3. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do wykonania robót Wykonawca zapewnia sobie we w³asnym zakresie.
4. Materia³y i urz±dzenia przy u¿yciu których Wykonawca wykona przedmiot zamówienia powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz SST.
5. Szczegó³y dotycz±ce zakresu Przedmiotu umowy, wymagania dotycz±ce wykonania oraz zastosowanych materia³ów okre¶lone s± w nastêpuj±cych dokumentach stanowi±cych za³±czniki do niniejszej umowy:
1) „Kosztorysie ofertowym”, stanowi±cym Za³±cznik nr 9,
2) „Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej”, stanowi±cej Za³±cznik nr 8 (dalej: SST),
3) „Przedmiarze”, stanowi±cym Za³±cznik nr 7.
6. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 obejmuje wszelkie prace wynikaj±ce z dokumentów okre¶lonych w ust. 5 chocia¿by nie by³y w nich jednoznacznie wyartyku³owane.
7. Przyjête ilo¶ci przedmiarowe robót wskazane w „Przedmiarze” i w „Kosztorysie ofertowym” s± szacunkowe. Faktyczny zakres robót realizowany bêdzie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego na podstawie „Poleceñ wykonania”.
8. Prowadzone przez Wykonawcê prace musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, w szczególno¶ci dotycz±cymi bhp, ppo¿., przepisami bran¿owymi, z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej, a tak¿e wszelkimi uzgodnieniami dokonanymi z Zamawiaj±cym w trakcie realizacji prac.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich,
w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
10. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów, a w szczególno¶ci ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587). Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia odpowiedniej gospodarki odpadami powsta³ymi w trakcie realizacji us³ug.
11. Wykonawca jest zobowi±zany chroniæ przed uszkodzeniem lub kradzie¿± wykonane przez siebie roboty i materia³y przeznaczone do wykonania robót, do dnia Odbioru koñcowego robót, z wy³±czeniem wykonanych robót przyjêtych przez Zamawiaj±cego do u¿ytkowania.
12. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
13. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
14. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do wykonywania robót na danym obszarze do oznakowania terenu zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt.
15. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu (je¶li wystêpuje techniczna mo¿liwo¶æ oznakowania sprzêtu i narzêdzi).
16. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego.
17. Za zakoñczenie prac oraz ich prawid³owe wykonanie rozumie siê prace zakoñczone, potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a nastêpnie zg³oszone i odebrane przez Zamawiaj±cego.
18. Odbiór wykonanych prac bêdzie odbywa³ siê w dni robocze z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporz±dzenia i podpisania protoko³u odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie uczestniczy³ w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protoko³u. W przypadku prac wykonanych nieprawid³owo, sporz±dzony protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych.
19. Odbiór przedmiotu zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
20. Wykonawca wykona objazd dróg gminnych celem sprawdzenia bie¿±cego oznakowania pionowego i poziomego:
1) I-szy objazd podczas wprowadzenia w teren wspólnie z Zamawiaj±cym;
2) II-gi objazd w pierwszej dekadzie pa¼dziernika 2024 roku.
21. Protokó³ z objazdu, o którym mowa w ust. 20 powy¿ej Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu ka¿dorazowo w ci±gu 48 godzin po jego zakoñczeniu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 279148,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 535148,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279148,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Ducki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140829916
7.3.3) Ulica: Lawendowa 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kazuñ Nowy
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 279148,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg za³±cznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg za³±cznika mapowego nr 1.2
- Zakup z dostaw± materia³ów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa znaków drogowych i urz±dzeñ BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- Roboty budowlane polegaj±ce na monta¿u wraz z wykonaniem i dostaw± oznakowania drogowego, urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy D³ugo³êka
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
wiêcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.