Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251609/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00260937/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651660c5-e633-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219763/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.7.2024.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 465440,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna systemów komputerowych Windows 7, 8, 8.1, 10, 11 oraz nowsze Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu w następujących lokalizacjach:
1. Siedzibie Oddziału Terenowego we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60,
2. Siedzibie Archiwum Zakładowym we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4,
3. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2,
4. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199,
5. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28,
6. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15.
Na zamówienie składają się usługi podstawowe – oraz opcjonalnie usługi ponadpodstawowe
Zakres:
W ramach usług podstawowych - obsługi technicznej będą wykonywane następujące czynności:
Usuwanie awarii: serwerów, stacji roboczych, drukarek, ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowej
stała gotowość serwisowa od godziny 7:oo do godziny 16:oo
konieczność przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy przez czas wskazany w ofercie nie krócej niż 9 godzin dziennie (w dniach pracy Zamawiającego)
Osoby te będą pełniły funkcję obsługi technicznej (HelpDesk) dla pracowników Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60 oraz zdalnie dla Sekcji Zamiejscowych.
W razie braku możliwości zdalnego wsparcia dla Sekcji Zamiejscowej wymagane będzie wykonanie jej bezpośrednio w jej siedzibie, jednak z zachowaniem świadczenia w tym czasie stacjonarnego dyżuru informatycznego w siedzibie Oddziału Terenowego,
Czas przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy w siedzibie Oddziału może zostać wydłużony w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Oddziału (sytuacje awaryjne, wdrożenia itp.) za dodatkową opłatą w ramach limitu godzin ponadpodstawowych. Maksymalna liczba opcjonalnych ponadpodstawowych zleconych usług w trakcie trwania umowy nie przekroczy 300 godzin.
Przeprowadzanie okresowych przeglądów, napraw sprzętu oraz oprogramowania serwerów i stacji roboczych w siedzibie Oddziału terenowego, Archiwum Zakładowego i każdej z Sekcji Zamiejscowych.
W zakresie tych konserwacji przeprowadzone zostaną między innymi następujące czynności:
Kontrola oprogramowaniem diagnostycznym,
Analiza zebranych danych w trakcie testów, interpretacja wyników, ocena stanu, działania zapobiegawcze, wnioski i zalecenia,
Diagnostyka działania komputera i innych urządzeń
Wykonywanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych w ramach, których będą wykonywane między innymi następujące czynności:
Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego,
Instalacje i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, urządzeń aktywnych sieci zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,
Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych w tym z wykorzystaniem oprogramowania Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta lub innego oprogramowania z funkcją wydruku podążającego,
Instalacje i konfiguracje
Konfiguracja drukarek laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania związanego z
Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switch
Wykonywanie prac związanych z obsługą i administracją systemów operacyjnych, w szczególności Windows 7/10/11 i nowsze.
Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu,
Wgrywanie (oraz w razie potrzeby wycofywanie) poprawek systemowych,
Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przed awaryjnych,
Konfiguracja i kontrola poprawności działania kopii bezpieczeństwa maszyn wirtualnych realizowanych za pomocą Veam Backup and Replication oraz kopii bezpieczeństwa MS Windows.
Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, drukarek, monitorów, skanerów) będących na wyposażeniu użytkowników we wszystkich lokalizacjach wraz z przypisaniem sprzętu użytkownikowi.
Czynności konserwacyjne sprzętu komputerowego (czyszczenie)
Usługi ponadpodstawowe: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP to jest zastrzega możliwość zamówienia usług, które mają być świadczone poza pełnieniem codziennego dyżuru przez 9 godzin dziennie.
Skorzystanie z opcji może nastąpić w przypadku:
konieczności aktualizacji systemu operacyjnego (update, downgrade), na którym funkcjonuje serwer aplikacyjny,
konieczności aktualizacji serwera (update, upgrade),
konieczności rekonfiguracji serwerów oraz systemów operacyjnych zgodnie z najlepszymi praktykami i zalecaniami producenta oprogramowania,
konieczności rekonfiguracji systemów operacyjnych wynikającą z potrzeby zwiększenia wydajności systemu, odporności na awarię, zapotrzebowania na większą przestrzeń danych, m.in. z powodu zwiększenia skali użycia systemów,
konieczności instalacji nowego sprzętu
potrzeby przeniesienia lokalizacji urządzeń strategicznych,
zmiany operatora sieci przesyłowych,
usuwania ponadnormatywnych awarii, usterek, które wymagają natychmiastowego usunięcia.
U
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72253100-4 - Usługi pomocy komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563684,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563684,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563684,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALT-IT Dariusz Wołoszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020143818
7.3.3) Ulica: Kmicica
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563684,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.