Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00210633/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biskupice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomaszkowice 455
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 289 70 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@biskupice
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b0f2ce9-25d0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001983/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Biskupice w sezonie zimowy 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210633/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 429489,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2020/2021 obejmujące miejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Biskupice, Trąbki, Sułów, Łazany, Sławkowice,Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 166573,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr II: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowy 2020/2021 obejmujące miejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Bodzanów, Trąbki, Zabłocie, Szczygłów, Łazany, Jawczyce, Biskupice”Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 176451,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr III: „Zimowe utrzymanie chodników i parkingów na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2020/2021”Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 86465,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147267,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147267,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147267,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-EKO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832097533
7.3.3) Ulica: Zalesiany 1
7.3.4) Miejscowość: Zalesiany
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147267,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-12 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą unieważnienia zadania nr II jest art. 255 pkt 3 p.z.p., który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca .P. .U ,,Renax’’ Renata Turchan, Przebieczany 230, 32-020 Wieliczka z ceną ofertową wynosząca 263 967,12 zł. Z kolei kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zadania nr. II, wyniosła 185 274,00 zł. Kwota najkorzystniejszej oferty w/w Wykonawcy przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie mógł tej kwoty zwiększyć , zatem należało uznać , że zachodzą wymienione wyżej podstawy do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą unieważnienia zadnia nr III jest art. 255 pkt 2 p.z.p., który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Wykonawca Konsorcjum firm: ider konsorcjum: SPAWKO Piotr Kowalski, Zabłocie 78, 32-020 Wieliczka Partner konsorcjum: Usługi Budowalne i ziałalno andlowa Andrzej Włodek, zyżów 3, 32- 20 dów, złożył na zadanie nr III, jako jedyny ofertę, która została odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 3 p.z.p. w związku z art. 63 p.z.p. (uznana przez Zamawiającego jako niepodpisana). Z uwagi na fakt, że była to jedyna oferta złożona na zadanie nr III, należy uznać , że zachodzą uzasadnione podstawy do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania nr. III.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI TOMASZKOWICE
- Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 966 w miejscowości Biskupice i Trąbki, Gmina Biskupice w km ok. odc. 040 od km od 0+595 do km 1+370
- Rozbudowa drogi gminnej nr 560011K oraz budowa drogi gminnej w miejscowości Bodzanów, gmina Biskupice.
więcej: przetargi TOMASZKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w roku 2025.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Sprzątanie jezdni i chodników w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w roku 2025
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.