Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214601/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00419787/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8905951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2912e3ff-d165-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 270854,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131497,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Zakres robót został przedstawiony w PFU oraz na planie sytuacyjnym, stanowiącym załącznik do PFU.
Zadanie będzie polegało na wykonaniu przebudowy drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 2851 obręb Nakło nad Notecią wraz z włączeniem do ul. Paderewskiego nr 090843C, działka o nr ewid. 2852, na odcinku od km 0+000 do km 0+033.95 długości 33.95 m, zgodnie z zakresem i podstawowymi parametrami przedstawionymi na planie sytuacyjnym, stanowiącym załącznik nr 2 do załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU).
W skład zakresu robót wchodzi wykonanie mapy do celów projektowych, sporządzenie projektu budowlanego, technicznego, uzyskanie braku sprzeciwu Starosty Nakielskiego na powyższy zakres robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej, obsługę geodezyjną inwestycji.
Wstępny zakres prac budowlanych przedstawia się następująco:
roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę nawierzchni jezdni, chodników, oraz innych elementów, których rozbiórka jest niezbędna do wykonania zadania,
roboty ziemne,
wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów wraz z podbudowami,
budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej,
wykonanie stałej organizacji ruchu,
zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu, regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej,
usunięcie ewentualnych kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu,
sporządzenie operatu kolaudacyjnego.
Podstawowe parametry geometryczne przebudowywanej ulicy przedstawiono na rysunku nr 2 –planie sytuacyjnym, będącym załącznikiem do PFU.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu – założenia do Projektu
Długość odcinka drogi do przebudowy – od km 0+000 do km 0+033.95, długości 33.95m
Prędkość projektowa: 30km/h
Klasa techniczna – droga wewnętrzna
Kategoria ruchu – przyjęto KR1 - droga wewnętrzna
Szerokość jezdni – szerokość podstawowa 4 m (droga jezdnojezdniowa, jednopasowa)
Pochylenie poprzeczne – 2% do osi jezdni
Odwodnienie: do projektowanej kanalizacji deszczowej
Konstrukcja - założenia do projektu – parametry nie niższe od podanych w zależności od warunków geotechnicznych na podstawie badań wykonanych przez wykonawcę:
Jezdnia, zjazdy:
• Mieszanka związana cementem C1,5/2 gr. 20cm po zagęszczeniu,
• podbudowa z betonu C8/10 gr. 20 cm,
• Kostka betonowa brukowa o gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4 cm,
• zramowanie konstrukcji opornik betonowym o wym. 12 x 22 x 100 cm, włączenie do ulicy Paderewskiego krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm
W zakresie zadania jest wykonanie kanalizacji deszczowej, zgodnie z załączonym PFU i włączenie jej do kanalizacji deszczowej w ulicy Paderewskiego.
Zamawiający wymaga by na nowych studniach stosować wyłącznie zestawy żeliwne z kołnierzem betonowym prefabrykowanym z betonu C45/55 tzw. zestawy naprawcze.
2.1. Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
5) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz
z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg)
i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki.
6) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.
Zamawiający zastrzega, iż cena opracowania dokumentacji projektowej, nie może być wyższa niż 5% wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w PFU – Załącznik nr 8 oraz w SWZ i umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139625,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143236,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139625,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Robót Drogowych JARBET Krzysztof Kowalczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581046399
7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I ROBÓT DROGOWYCH JARBET KRZYSZTOF KOWALCZUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139625,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią poprzez rozbudowę Nakielskiego Ośrodka Kultury o Powiatową(...)
- Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
- Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy
- Zakup samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Pustynach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Duchowizna w miejscowości Zakroczym
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Siennej w miejscowości Józefów
- Przebudowa drogi gminnej ul. Krótkiej w miejscowości Odrzechowa.
- Realizacja robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z zadaniem pn.: "Park Kolejowy etap I pod estakadami kolejowymi na odcinku od ul. Mikołaja Kopernika do ul. Grzegórzeckiej Krakowie"
- Przebudowa dróg w miejscowości Tworzyjanki, gm. Brzeziny
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.