Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00238850/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego na drogi i place na terenie Gminy Sieradz. Część Nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/89/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego na drogi i place na terenie Gminy Sieradz. Część Nr 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-098bdbbc-df8c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039914/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego na drogi i place na terenie Gminy Sieradz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 335375,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego sortowanego o uziarnieniu 0/63 mm w ilości 500 ton z recyklingu materiałów betonowych i kamiennych na drogi i place wskazane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się dostaw materiałów z recyklingu gruzu ceglanego. Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych i elementów metalowych.
b) dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa łamanego rodzaju melafir wg PN-B-11112 i/lub PN-EN 13242 o uziarnieniu 0/31,5 – 0/32mm w ilości 750 ton.
2) Czas dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego określa się na 72 godziny od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3) Dostawy kruszywa odbywać się będą sukcesywnie według zapotrzebowania bezpośrednio na drogi i place wskazane przez Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania świadectwa jakości oddzielnie dla każdej partii dostarczonego kruszywa łamanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115312,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146931,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115312,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAVEL TRANS KRUSZYWA Aleksandra Niciejewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322082025
7.3.4) Miejscowość: Strugi
7.3.5) Kod pocztowy: 98-324
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" GRAVEL TRANS KRUSZYWA" ALEKSANDRA NICIEJEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
" GRAVEL TRANS KRUSZYWA" ALEKSANDRA NICIEJEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115312,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1719E Słomków Suchy - Wągłczew"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Chojne
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Przeprowadzenie warsztatów "Doskonalenie Kompetencji Nauczycieli z Extended DISC - Skuteczna Komunikacja i Współpraca w Zespole"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- DOSTAWA KRUSZYWA ŁAMANEGO DO REMONTU NAWIERZCHNI DRÓG KTÓRYCH ZARZADCA JEST GMINA RZGÓW
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
- Bieżące utrzymanie dróg na trenie Gminy Raczki w 2025r.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.