Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211567/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont drogi powiatowej na terenie Gminy Młodzieszyn w której funkcjonował zlikwidowany PGR"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gwardyjska 10
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdsochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdbip.powiatsochaczew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_sochaczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont drogi powiatowej na terenie Gminy Młodzieszyn w której funkcjonował zlikwidowany PGR"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd36d3b8-cff5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070769/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drogi powiatowej na terenie Gminy Młodzieszyn, w której funkcjonował zlikwidowany PGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.DT3.252.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia (zwanym dalej także „przedmiotem umowy”) jest zadanie polegające na remoncie drogi powiatowej nr 3815W Młodzieszyn – Juliopol - Helenka w km 3+370 – 6+573 dł. 3,203 km
Zadanie objęte jest dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zadanie polegać będzie na remoncie odc. drogi powiatowej w Gminie Młodzieszyn, na obszarze w którym funkcjonował zlikwidowany państwowy PGR. Droga jest w stanie techn. zagrażającym bezpieczeństwu użytkowników, nie spełnia obowiązujących warunków technicznych i nośności, co zakłóca spójność sieci drogowej na terenie powiatu. Cel: poprawa jakości (stan techn.), czasu i bezpieczeństwa dojazdu dla służb i mieszkańców do obiektów użyteczności publicznej oraz dojazdu do CPK.
Zakres robót obejmuje m.in.:
-sfrezowanie istniejącej jezdni;
- oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 150 kg/m2 na powierzchni 16015,0 m2;
- wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm, z betonu asfaltowego o powierzchni 16015,0 m2;
- regulacja wysokościowa nawierzchni istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej;
- uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o śr. grub. 10 cm, na powierzchni 6208 m2.
Z uwagi na ściśle określone zasady i warunki otrzymania dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający uwzględnia poniższe zapisy związane z warunkami wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawców:
a) w przypadku Inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy – zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udział własnego w planowanej wartości Inwestycji; dofinansowanie wypłacone po zakończeniu realizacji Inwestycji;
b) w przypadku Inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy – wypłata dofinansowania w dwóch transzach – pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji, druga – po zakończeniu realizacji Inwestycji:
• pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty dofinansowania,
• druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania.
c) w przypadku zadań inwestycyjnych realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy, na podstawie więcej niż jednej umowy, wypłata dofinansowania w trzech transzach każdorazowo po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji Inwestycji:
• pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20 % dofinansowania,
• druga transza w wysokości nie wyższej niż 30 % dofinansowania,
• trzecie transza w wysokości pozostałej do wypłat kwoty dofinansowania.
d) udział własny powinien być wypłacony przed wypłatą dofinansowania Wykonawcy.
e) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z dofinansowani, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po odbiorze końcowym Inwestycji przez Zamawiającego.
f) najpóźniej do dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, określający m.in. przedział czasowy trwania inwestycji oraz podział finansowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1902803,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3677700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1902803,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Głuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09
7.3.3) Ulica: Gawłowska 179a
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1902803,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ URZĘDU GMINY SOCHACZEW PRZY UL. WARSZAWSKA 115 W SOCHACZEWIE
- Narzędzia chirurgiczne i inne
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POWIATU SOCHACZEWSKIEGO NA ROK 2025
- Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.