eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria"Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria w 2024 r. (3 części)"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria w 2024 r. (3 części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22/48-43-430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria w 2024 r. (3 części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed78bda1-dcad-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Utrzymanie zieleni miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236461

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.7.2024.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 925925,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1 – pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej w zwartym centrum miasta i rynku w Czersku
1. Pielęgnacja trawników na skwerach miejskich o łącznej powierzchni ok. 11 530 m2.
2. Pielęgnacja nawierzchni utwardzonych.
3. Pielęgnacja nawierzchni nieutwardzonych.
4. Pielęgnacja nasadzeń na klombach.
5. Pielęgnacja rabat kwiatowych.
6. Wykonanie prac towarzyszących

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 670000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 – Pielęgnacja i utrzymanie trawników towarzyszących ciągom komunikacyjnym o łącznej powierzchni ok. 28 600 m2.
1. Pielęgnacja trawników
Zakres prac:
1.1 wiosenne przygotowanie powierzchni trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych, głębokie grabienie trawników) (z natychmiastowym wywozem urobku)
1.2 koszenie (koszenie na wysokość 5 do 7,5 cm, zabieg należy wykonywać najpóźniej gdy trawa osiągnie dwukrotność docelowej wysokości czyli max. 10 do 15 cm, (koszenie zawsze suchego trawnika) co można orientacyjnie przeliczyć na ok. 12-15 cykli koszenia (1 koszenie/10-14 dni w czasie okresu wegetacyjnego) (z natychmiastowym wywozem urobku)
1.3 jesienne przygotowanie powierzchni trawiastych (usunięcie opadających liści drzew, pozostawienie na zimę trawy skoszonej na wys. 2,5 do 3,5 cm.) (z natychmiastowym wywozem urobku)
Dotyczy obiektów:
I. skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego 3200 m2
II. trawnik wokół krzyża, wzdłuż chodnika przy ul. Skierniewickiej od strony północnej do ulicy i od południowej na odległość ok. 2m, 1800 m 2
III. trawniki w pasie ul. gen. J. Bema 200 m2
IV. trawnik w pasie ul. Pijarskiej 3800 m2
V. trawnik w pasie ul. Dominikańskiej 300 m2
VI. trawnik w pasie ul. Wojska Polskiego do ogrodzenia Stadionu Miejskiego 1300 m2
VII. trawnik w pasie ul. Kalwaryjskiej, 2300 m2
VIII. trawnik w pasie ul. Chopina, 900 m2
IX. trawnik w pasie ul. ks. Sajny, 2300 m2
X. trawnik w pasie ul. Wierzbowskiego, 400 m2
XI. trawnik ul. Pijarskiej przed Spółdzielnią Mieszkaniową, 600 m2
XII. trawniki na wysepkach ul. Pijarska/Wyszyńskiego i ul. Pijarska/Skierniewicka, 500 m2
XIII. trawniki przy ul. Białka 700 m2
XIV. trawniki przy ul. Sportowej 2000 m2
XV. trawniki przy ul. Kilińskiego 1200 m2
XVI. trawniki przy ul. Baczyńskiego 450 m2
XVII. trawniki przy ul. Filipińska 1400 m2
XVIII. trawniki przy ul. Fabianiego 400 m2
XIX. trawniki przy ul. Wyszyńskiego 800 m2
XX. trawniki przy ul. Sadowej 600 m2
XXI. trawniki w Czersku przy ul. Książąt Mazowieckich 200 m2
XXII. trawniki w Czersku przy ul. Wareckiej 400 m2
XXIII. trawnik w Czersku przy świetlicy środowiskowej 1300 m2
XXIV. trawnik o otoczeniu obelisku na błoniach 1500 m2
XXV. trawnik na terenie WTZ ul. Ks. Sajny 1690 m2
XXVI. teren targowicy Góra Kalwaria ul. Mariańska (załącznik) 3470m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3 – Pielęgnacja i utrzymanie niskiej i wysokiej zieleni miejskiej w parkach miejskich
1. Pielęgnacja trawników parkowych, łąk o łącznej powierzchni ok. 34 790 m2

Zakres prac:
1.1 wiosenne przygotowanie powierzchni trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych)
1.2 koszenie (koszenie na wysokość ok. 10 cm, pierwszy zabieg należy wykonać w połowie czerwca, następnie w lipcu i sierpniu, co daje 3-4 cykle koszenia w czasie okresu wegetacyjnego) (z natychmiastowym wywozem urobku)
1.3 pozostawienie siana na łące przez następne kilka dni, do przeschnięcia i zebranie z
wywozem, jesienne przygotowanie – pozostawienie ostatniego pokosu na łące,

Dotyczy obiektów:
I. Park im. płk. Jana Dunina-Wąsowicza razem ze skwerem przy Rondzie im. Kazimierza
Górskiego 2360 m2
II. Park Skarpy Wiślanej 20 700 m2
III. park przy przedszkolu ul. Budowlanych 7 060 m2
IV. zieleniec „Parcela” ul. Żwirki i Wigury/Mickiewicza 4 670 m2
V. teren WTZ ul. Ks. Sajny 1690 m2

2. Pielęgnacja nasadzeń krzewów i pnączy o łącznej powierzchni ok. 18 150 m2.

Zakres prac:
2.1 wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i technicznych krzewów (z natychmiastowym wywozem urobku)
2.2 usuwanie przekwitniętych kwiatostanów (z natychmiastowym wywozem urobku)
2.3 ściółkowanie powierzchni nasadzeń (mieloną korą sosnową na grubość po zagęszczeniu 5 cm)
2.4 odchwaszczanie powierzchni nasadzeń
2.5 wykonanie nasadzeń uzupełniających krzewów (w miejscach, gdzie rośliny obumarły, został skradzione lub zniszczone) w ilości 1000 szt.

Dotyczy obiektów:
I. Park im. płk. Jana Dunina-Wąsowicza
II. Park Skarpy Wiślanej 17 800 m2,
III. nasadzenia w pasie ul. św. Antoniego 350 m2,

3. Pielęgnacja nawierzchni nieutwardzonych.
Zakres prac:
3.1 usuwanie roślinności wrastającej w nawierzchnię (z natychmiastowym wywozem urobku)
3.2 nadawanie odpowiedniego profilu nawierzchni

Dotyczy obiektów:
I. skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego
II. Park im. płk. Jana Dunina-Wąsowicza
III. Park Skarpy Wiślanej
IV. alejka skweru przy przedszkolu ul. Budowlanych,

Uwaga:
Rośliny wymagane do wykonania nasadzeń, nasiona traw, chemiczne środki ochrony roślin, nawozy – po uzgodnieniu i akceptacji inwestora materiał własny wykonawcy.

Woda do podlewania (poza systemami irygacyjnymi) - w zakresie i na koszt wykonawcy.

Wywóz i utylizacja urobku – w zakresie i na koszt wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515

7.3.3) Ulica: Zawodzie

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-981

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337068,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337068,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 8 miesięcy od dnia podpisania umowy , nie dłużej niż do dnia 30 listopada 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.