Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214536/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00220659/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00231126/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody w Sławsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26
1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adccd35b-d14e-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody w Sławsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adccd35b-d14e-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018860/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody w Sławsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1978718,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu roboty budowlanej pn. „Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody w Sławsku”,
zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza:
1) Projekty budowlano – wykonawcze:
a) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt zagospodarowania terenu”.
b) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt techniczny, branża konstrukcyjna”.
c) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt techniczny, branża sanitarna/technologiczna”.
d) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt techniczny, branża elektryczna”.
e) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt wykonawczy, projekt zagospodarowania terenu ”.
f) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt wykonawczy, konstrukcje budowlane ”.
g) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt wykonawczy, technologia stacji uzdatniania wody”.
h) „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Sławsko – projekt wykonawczy, zasilanie i instalacje elektryczne ”.
i) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu awaryjnego nr 2 na komunalnym ujęciu wód podziemnych.
2) Decyzje i uzgodniona załączone.
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
z uwzględnieniem zapisów SWZ.
4) Tabela równoważności urządzeń.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty Budowlane;
a) Budynek stacji uzdalniania wody;
b) Fundament zbiorników retencyjnych;
c) Rozbiórka istniejącego budynku SUW;
d) Utwardzenie wewnętrzne;
e) Ogrodzenie terenu;
2) Roboty sanitarne.
Instalacje technologiczne SUW;
Instalacje wewnętrzne budynku SUW;
Ujecie wody;
Zbiorniki retencyjne;
Zewnętrzna instalacja wodociągowa;
Pozostałe.
3) Odwiert studni.
4) Roboty elektryczne.
4. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacjach projektowych:
1) Projekcie budowlano – wykonawczym,
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiary robót załączone do dokumentacji są elementem pomocniczym, należy je zweryfikować z SWZ i nie są podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ.
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania.
5. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
6. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) W czasie prowadzenia robót należy zapewnić ciągłą dostawę wody dla mieszkańców miejscowości Sławsko.
2) Agregat prądotwórczy dostarczyć w wersji na przyczepie (mobilny).
3) Wykonawca protokolarnie przekaże Zamawiającemu demontowaną technologię istniejącego ujęcia wody.
4) Pompy głębinowe dostarczane do nowej i remontowanej studni głębinowej wyposażone muszą zostać z zawory zwrotne zabezpieczające kolektor tłoczny przed powrotem wody tłoczonej.
5) Dla każdej studni należy zamontować osobny wodomierz wskazujący ilość pobranej wody.
6) W ramach realizacji sieci uzbrojenia zewnętrznego stacji uzdatniania wody należy pozostawić sieć kanalizacji deszczowej na terenie działki. Powyższa sieć odprowadza wody deszczowe z działki stacji uzdatniania wody oraz przyległej działki szkolnej.
7) Wykonawca powinien zapoznać się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących mieć na nie wpływ.
8) Przed wbudowaniem jakiekolwiek materiału Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego na wbudowanie materiału.
9) Szafy sterownicze należy przygotować do współdziałania z systemem monitoringu pracującym na oczyszczalni ścieków w Sławnie.
10) Po realizacji prac związanych z siecią kanalizacji sanitarnej należy sieć przepłukać i podać inspekcji TV wraz z sporządzeniem wykresu ukazującego spadki na kanalizacji.
11) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
12) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
13) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów
lub infrastruktury.
14) Wykonawca w ramach wynagrodzenia opłaci zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
15) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 1 dni przed planowanym terminem wykonywania robót.
16) W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości.
17) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót.
18) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
19) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami.
20) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
21) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę.
22) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór.
23) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
24) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością.
25) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
26) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
27) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy.
28) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
29) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
30) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
31) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
32) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
7. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W związku z współfinansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu „Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych”, Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego w ramach programu Polski Ład, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia w całości nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy – w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego Inwestycji przez Zamawiającego.
c. d. w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2116795,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3558560,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2116795,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy MIRKLIM Mirosław Owięcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691689354
7.3.3) Ulica: Malechówko 13a
7.3.4) Miejscowość: Malechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-142
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW OWIĘCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW OWIĘCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2116795,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU SŁAWIEŃSKIEGO
- ZP/04/2025 Dostawa urządzeń medyczny dla Szpitala Powiatowego w Sławnie
- ZP/05/2025 Dostawa wyrobów medycznych
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą oraz wykonanie dwóch ujęć wody w miejscowości Rzyszczewo w gminie Sławno
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3726Z na odcinku Rusinowo - Barzowice
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.