eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchówRozbudowa przedszkola o dwa oddziały żłobkowe wraz z budową doziemnej i wewnętrznej instalacji gazowej do zasilania kotłowni i kuchni.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przedszkola o dwa oddziały żłobkowe wraz z budową doziemnej i wewnętrznej instalacji gazowej do zasilania kotłowni i kuchni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchów

1.3.) Oddział zamawiającego: Głuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Klonowa

1.5.2.) Miejscowość: Głuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-130

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468157530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminagluchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagluchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96214636-c97a-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przedszkola o dwa oddziały żłobkowe wraz z budową doziemnej i wewnętrznej instalacji gazowej do zasilania kotłowni i kuchni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96214636-c97a-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamierzeniem inwestora jest
Rozbudowa istniejącego budynku przedszkola gminnego, które polegać będzie na zmianie charakterystycznych parametrów budynku poprzez zwiększenie powierzchni zabudowy i kubatury, poprzez nowoprojektowane dwa oddziały żłobkowe od strony zachodniej z niezależnym wejściem od frontu budynku. W tym celu zostają wydzielone dwie, nowe sale dydaktyczne. Każda z sal ma dostęp do pomieszczenia magazynowego oraz WC dostosowanego do potrzeb dzieci przebywających w żłobku. Dodatkowo zostanie wydzielona kuchnia mleczna i komunikacja. W istniejącym obrysie budynku nastąpi połączenie pomieszczeń dawnej kotłowni z pomieszczeniem magazynu oleju opałowego. Nowopowstałe pomieszczenie będzie użytkowane jako szatnia dla dzieci przebywających w żłobku.W budynku zostanie zmieniony sposób ogrzewania z kotła na olej opałowy, na gaz. W rozbudowanej części zostanie wykonana nowa instalacja centralnego ogrzewania zasilana z kotła gazowego zasilanego z sieci gazowej, wodna, kanalizacyjna, wentylacyjna oraz elektryczna Nowoprojektowane instalacje dla żłobka będzie stanowić rozbudowę istniejących. Zakres prac obejmuje także utwardzenie przylegającego terenu kostką brukową na powierzchni 875 m2 oraz montaż gotowej wiaty o wymiarach 6,5 x 20 m. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2067015 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2386200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2067015 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "REM-DOM" Leszek Głuszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361427971

7.3.4) Miejscowość: Byczki

7.3.5) Kod pocztowy: 96-126

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2067015 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałami Rady Ministrów nr 176/2021 z 28 grudnia 2021 r., Uchwałą nr 87/2022 Rady Ministrów z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) i objęte Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Nr Edycja8/2023/2892/PolskiLad. Dofinansowane ze Środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 85% wartości inwestycji. Wkład własny zamawiającego stanowi 15% wartości inwestycji

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.