eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów oraz drukarek



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów oraz drukarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solna 10

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-736

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@poznan.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów oraz drukarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c798cc3-46d7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019160/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów oraz drukarek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania
zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach
organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości, zwany dalej
Systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu
(Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu Elearning dla wszystkich użytkowników
Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3032-7.261.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów do siedziby Zamawiającego przy ul. Solnej 10.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 swz oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek do siedziby Zamawiającego przy ul. Solnej 10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do swz oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla Części I w przypadku zaoferowania produktów równoważnych:
a) oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi normami, ale mający takie same, lepsze lub nie gorsze parametry techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne niż podane przez zamawiającego i spełniające wszystkie wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń sprzętu oraz nie mogą szybciej zużywać się od oryginalnych wkładów drukujących. Oferent musi złożyć odpowiedni dokument (certyfikat lub oświadczenie producenta materiałów eksploatacyjnych) potwierdzający produkcje w wymienionych systemach zarządzania jakością
b) oświadczenie o treści: „Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt.”.
c) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych. Wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonym do oferty oświadczeniem.
Dla Części II w przypadku zaoferowania produktów równoważnych:
a. pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty certyfikatami lub testami ( formularz raportu potwierdzający ilość kopii) wykonanymi zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy.
b. oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi normami, ale mający takie same, lepsze lub nie gorsze parametry techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne niż podane przez zamawiającego i spełniające wszystkie wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń sprzętu oraz nie mogą szybciej zużywać się od oryginalnych wkładów drukujących. Oferent musi złożyć odpowiedni dokument (certyfikat lub oświadczenie producenta materiałów eksploatacyjnych) potwierdzający produkcje w wymienionych systemach zarządzania jakością
c. Oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset.
d. Oświadczenie o treści: „Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych, przeprowadzimy na własny koszt.”.
e. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dla Części I w przypadku zaoferowania produktów równoważnych:
a) oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi normami, ale mający takie same, lepsze lub nie gorsze parametry techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne niż podane przez zamawiającego i spełniające wszystkie wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń sprzętu oraz nie mogą szybciej zużywać się od oryginalnych wkładów drukujących. Oferent musi złożyć odpowiedni dokument (certyfikat lub oświadczenie producenta materiałów eksploatacyjnych) potwierdzający produkcje w wymienionych systemach zarządzania jakością
b) oświadczenie o treści: „Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt.”.
c) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych. Wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonym do oferty oświadczeniem.
Dla Części II w przypadku zaoferowania produktów równoważnych:
a. pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty certyfikatami lub testami ( formularz raportu potwierdzający ilość kopii) wykonanymi zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy.
b. oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi normami, ale mający takie same, lepsze lub nie gorsze parametry techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne niż podane przez zamawiającego i spełniające wszystkie wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń sprzętu oraz nie mogą szybciej zużywać się od oryginalnych wkładów drukujących. Oferent musi złożyć odpowiedni dokument (certyfikat lub oświadczenie producenta materiałów eksploatacyjnych) potwierdzający produkcje w wymienionych systemach zarządzania jakością
c. Oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset.
d. Oświadczenie o treści: „Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych, przeprowadzimy na własny koszt.”.
e. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Część I 300zł
Część II 5.000zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.
454-455 ustawyPzp oraz postanowień Projektu Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.