Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088877/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00090622/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego: nad: Rozbudową drogi powiatowej nr 5716P w miejscowości Perzów, Remont ulicy Wrocławskiej w Kępnie i Remont drogi powiatowej Nr 5691P Granice – Smardze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 0627828900
1.5.8.) Numer faksu: 0627828901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno oraz bip.powiatkepno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego: nad: Rozbudową drogi powiatowej nr 5716P w miejscowości Perzów, Remont ulicy Wrocławskiej w Kępnie i Remont drogi powiatowej Nr 5691P Granice – Smardze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-900c0041-c1b9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031118/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Inspektor nadzoru na drogi: Na rozbudowę i remont dróg w powiecie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AB.272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202344,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Część/ Zadanie Nr 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn Rozbudowa drogi powiatowej nr 5716P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 482 do końca miejscowości Perzów. Odcinek od km 1+345,00 km do km 3+380,001.1.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu w imieniu Zamawiającego na rzecz Za-mawiającego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 5716P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 482 do końca miejscowości Perzów. Odcinek od km 1+345,00 km do km 3+380,00
1.1.2 Nadzór inwestorski prowadzony będzie w następujących specjalnościach:
1) Inżynieryjno-drogowej – koordynator,
2) Instalacyjnej w zakresie: sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, 3) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (teletechnicznych),
4) Instalacyjnej zakresie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
1.1.3.Podstawowy zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: robót przygotowawczych, robót ziemnych, kanalizacji deszczowej, przepustów drogowych, regulacji pionowej studzienek urządzeń podziemnych, podbudowy, nawierzchni, robót wykończeniowych, organizacji ruchu BRD, elementów ulic, zieleni drogowej, oświetlenia przejść dla pieszych, usunięcia kolizji z siecią energetyczną, przebudowy i zabezpieczenia sieci telekom. Operatora Orange, przebudowy i zabezpieczenia sieci telekom. Operatora WSS i FIBREHOST.
1.1.4.Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno, Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych Okrzyce 7, 63-630 Rychtal.
Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na platformie zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno Pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 5716P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 482 do końca miejscowości Perzów. Odcinek od km 1+345,00 km do km 3+380,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 170482,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2.Część/ Zadanie Nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno w gminie Kępno1.2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu w imieniu Zamawiającego na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno w gminie Kępno.
1.2.2. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w następujących specjalnościach:
1) Inżynieryjno-drogowej – koordynator,
2) Instalacyjnej zakresie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
1.2.3 Zakres robót Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno obejmuje remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 5710 P o długości ok. 1,622 km (0+082 – 1+704) położonej w mieście Kępnie w gminie Kępno oraz w gminie Bralin.
1.2.4. Podstawowy zakres prac do wykonania obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, rozbiórki, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe – regulacja pionowa pokryw urządzeń podziemnych oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, prace geodezyjne.
1.2.5. Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Aljano – Jacek Nowakowski – Usługi drogowe Projektowanie, Nadzór, Inżynieria Ruchu Drogowego, ul. Tęczowa 7, 63-600 Kępno.
Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na platformie zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno Pn. Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno w gminie Kępno
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 22150,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3 Część/ Zadanie Nr 3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn Remont drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu w imieniu Zamawiającego na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze
1.3.2. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w następujących specjalnościach:
1) Inżynieryjno-drogowej,
1.3.3. Zakres robót Remontu drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze obejmuje remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 5710 P o długości ok. 2,56 km położonej w gminie Trzcinica, łączącej dwie wsie: Granice i Smardze. Remont na odcinku od 0+000,00 do km 2+560,00 km:
- od km 0+000,00 do km 0+994,73 frezowanie i nakładka + pobocze lewe,
- od km 0+994,73 do km 2+560,00 pobocze lewe i odnowienie oznakowania.
Podstawowy zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, organizacja ruchu BRD, elementy ulic,
1.2.7. Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych Jacek Małecki, Okrzyce 7, 63-630 Rychtal.
Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na platformie zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno Pn. Remont drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 9710,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59999,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59999,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FI Paweł Grzęda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111863341
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 9
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59999,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Mączka Kezm-Bud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951135548
7.3.3) Ulica: Roberta Kocha 11a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-122
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Mączka Kezm-Bud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951135548
7.3.3) Ulica: Roberta Kocha 11a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-122
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie - II postępowanie
- Sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Uzbrojenie terenów przemysłowych w mieście Ryki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.