eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kikół"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Sumin"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Sumin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kikół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Kikół

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-620

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kikol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Sumin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c524c85-d16b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022085/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji w miejscowości Sumin PGR"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji. Zakres robót obejmuje zaprojektowanie oraz budowę biologicznej czyszczalni ścieków z kanalizacją sanitarną oraz przyłączami, oraz odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do rowu, który bezpośrednio dopływa do Jeziora Sumińskiego, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, ogrodzeniem utwardzeniem terenu oczyszczalni oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej, Zamówienie obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i decyzji,
- budowę oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnej z przyłączami wraz z niezbędnym uzbrojeniem terenu, zagospodarowaniem oraz uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji,
- przywrócenie do należytego (nie gorszego niż pierwotnego) stanu terenu po robotach w zakresie dróg i działek przyległych do terenu inwestycji (łącznie z odbudową nawierzchni, nasadzeniem zieleni itp.),
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- połączenia z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej,
- przepompowni ścieków surowych, węzła mechanicznego oczyszczania ścieków - kraty, sitopiaskownik, studnie rozdziału, osadnik wstępny,
- węzła oczyszczania biologicznego — technologia obrotowych złóż biologicznych,
- punktu pomiaru ilości ścieków oczyszczonych,
- punktu poboru próbek do badań,
- wylotu ścieków oczyszczonych do odbiornika,
- przewodów międzyobiektowych,
- przyłączy energetycznych, wodociągowych, innych niezbędnych do funkcjonowania oczyszczalni,
- szafek sterowniczych (z automatyką), instalacji sygnałowej wraz z rozdzielnicą, instalacji wraz z panelem sterującym pracą oczyszczalni, - zagospodarowania i ogrodzenia terenu
- utwardzenia terenu
- nasadzenie zieleni (w tym izolacyjnej od terenów mieszkaniowych),
- wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów wszelkich branż, operatów wodno-prawnych,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień, zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie.
2. Wybudowanie wyżej wskazanych obiektów budowlanych wraz z przywróceniem terenu do stanu (nie gorszego) jak przed rozpoczęciem Zamówienia, w zakresie terenów przylegających (np. drogi dojazdowe wykorzystywane przy Szczegółowy zakres prac projektowych i wykonawczych niezbędnych do realizacji zamówienia określony został w PFU.
Zamawiający nie posiada dokumentów wyjściowych do realizacji przedmiotu zamówienia (decyzje administracyjne, warunki techniczne, opinie, uzgodnienia, itp.) w tym także uzgodnień z zarządcami pasów drogowych oraz terenów osób fizycznych w miejscach gdzie przewiduje się budowę sieci kanalizacyjnej. Ostateczne rozwiązania techniczne, lokalizację poszczególnych obiektów, sposób zagospodarowania terenu ustali Wykonawca w Dokumentacji Projektowej. Rozwiązania zawarte w Dokumentacji Projektowej należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. Ostateczny projekt oczyszczalni ścieków podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. Odpowiedzialność za przyjęte rozwiązania techniczne, technologiczne i funkcjonalne spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zaprojektuje
i wykona inwestycje uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne, środowiskowe i społeczne. O parametrach opisanych w PFU w szczególności.
Technologia oczyszczania ścieków - obrotowe złoże biologiczne. Monolitycznych zbiornik wykonany z GRP lub Stal nierdzewna, wyposażone w wolnoobrotowe motoreduktory o zintegrowanym osadniku wstępnym i wtórnym. Maksymalna moc zainstalowanych urządzeń w oczyszczalni ścieków nie może przekroczyć 600W. Maksymalna powierzchnia zabudowy oczyszczalni nie więcej niż 30 m2 – dla jednego zbiornika. Wymogiem bezwzględnym jest, aby zaproponowane oczyszczalnie ścieków były sprawdzone w warunkach polskich i pracujące na innych zrealizowanych obiektach w warunkach porównywalnych z warunkami przewidzianymi dla przedmiotu niniejszego zamówienia tj. mechaniczno - biologiczna oczyszczalnia ścieków pracująca w technologii złoża obrotowego o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 40 m3/d, przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji producenta (co najmniej 3 lata). Wymaga się podania co najmniej dwóch lokalizacji w Polsce, w których dane urządzenia pracują udokumentowane wraz z ofertą. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników/urządzeń lub materiałów równoważnych, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W tym celu może żądać przedstawienia przez Wykonawcę takich dokumentów jak: katalogi producenta, rysunki, instrukcje DTR, wykaz trzech lokalizacji z wielkością i rokiem uruchomienia danego urządzenia lub materiału równoważnego. W szczególności urządzenia lub materiały równoważne oceniane będą pod względem zastosowanej technologii, materiałów, wielkości, kosztów eksploatacji i zrealizowanych obiektów. W przypadku niewykazania równoważności Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy o PZP odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami specyfikacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia. Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na realizację zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Sumin” do terminu składania ofert tj. do
14.03.2024 r. do godziny 09.00 wpłynęły 4 oferty. Zamawiający działając na podstawie
art. 222 ust. 4 ustawy Pzp umieścił na stronie internetowej toczącego się postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Ceny wszystkich złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.