Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221817/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00270976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Parkowej w Strzegomiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świdnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego , Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890630878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego, 39a
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@tbs-swidnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-swidnica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8931731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Parkowej w Strzegomiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146ff91d-d570-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218221/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. Budowa zespołu budynków przy ul. Parkowej w Strzegomiu, etap I, budynki B2, B3.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 336767,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Parkowej w Strzegomiu, etap I, budynki B2, B3”.
2. Zakres zlecanych do nadzorowania robót objęty jest dokumentacją projektową sporządzoną przez BIM Biuro Inżynierskie Jarosław Mlak, z siedzibą w Jaworzynie Śląskiej, ul. Miodowa 2 i Biuro Architektoniczne CIGNUS, Anna Kalinowska, ul. Armii Krajowej 12, 58-150 Strzegom, które stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.
3. W ramach usługi Wykonawca winien zapewnić nadzór nad realizacją zadania, o którym mowa w ust. 1, w szczególności w zakresie terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją zadania, o którym mowa w ust. 1, aż po jego rozliczenie oraz nadzór w okresie gwarancji i rękojmi.
4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z art. 25-26 ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682), normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiOR, stanowiącymi załączniki do umowy o roboty budowlane,
pełnienie nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi, i nadzorowania usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartej umowy na roboty budowlane,
wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
sprawowanie nadzoru nad pracami projektowymi i robotami w zakresie zadań podobnych, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, których potrzeba wykonania zaistnieje w trakcie realizacji zamówienia podstawowego - udzielonych na podstawie ustawy PZP.
5. Wykonawca będzie świadczyć usługi z najwyższą dbałością, efektywnością oraz starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami zawodowymi i doświadczeniem, a także zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
6. Wykonawca zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
7. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, zobowiązany jest zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru. Wymagania stawiane branżowym inspektorom nadzoru zostały określone zostały w Rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 lit d SWZ.
8. Koordynatorem czynności branżowych inspektorów nadzoru będzie inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zwany dalej koordynatorem. Wymagania stawiane koordynatorowi zespołu określone zostały w Rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 lit d SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy „INVEST-BUD” Wiktor Dynowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891469818
7.3.3) Ulica: Pusta 6
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy "INVEST-BUD" Wiktor Dynowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy "INVEST-BUD" Wiktor Dynowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa materiałów dla laboratorium mikrobiologicznego"
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kukułczej i Sokolej w Wilkanowie.
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania (...) nyskiego i prudnickiego
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.