Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00048837/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00082970/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00093580/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont elewacji i przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubawka@lubawk.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29f9fdd0-b5f8-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont elewacji i przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f9fdd0-b5f8-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.2.2024.DPŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Remont elewacji i przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja numer 8.
Zadanie obejmuje
1. Remont elewacji zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce wraz z zabiegami konserwacji technicznej i estetycznej rzeźby Świętego Jana Nepomucena w Lubawce.
2. Przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Budynek Ratusza jest wpisany do rejestru zabytków miasta Lubawka pod numerem 1-6 (AZP88-19) jako obszar zabytkowy. Ratusz jest budynkiem wolnostojącym, murowanym, tynkowaniem, trzypiętrowym z wieżą.
W ramach pkt. 1 zaplanowano w szczególności
Skucie tynków, demontaż rynien i rur spustowych, demontaż obróbek blacharskich, demontaż wszystkich elementów mocowanych do elewacji, demontaż opraw elektrycznych mocowanych do elewacji wraz z instalacją elektryczną, demontaż instalacji odgromowej, wykonanie nowych odwodnień, uzupełnienie tynków, renowacja i odtworzenie detali sztukaterskich, renowacja krat, renowacja krat, renowacja tarczy zegara, izolacja i renowacja rzeźby Świętego Jana Nepomucena.
W ramach pkt 2 zaplanowano w szczególności:
demontaż części posadzek, utworzenie archiwum, demontaż części drzwi wewnętrznych, demontaż części ścian wewnętrznych, demontaż instalacji sanitarnej i elektrycznej wraz z armaturą, stworzenie nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń, wykonanie nowych węzłów sanitarnych, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, wykonanie wentylacji, wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, wyposażenie pomieszczeń w czujniki dymu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3086070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5510400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3086070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241915160
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierzy II Armii WP 1
7.3.4) Miejscowość: Witoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 68-131
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler
jakie przetargi wygrała firma
Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3086070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-04 do 2025-04-04INNE PRZETARGI LUBAWKA
- Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków na rzecz podopiecznych MGOPS w Lubawce, dla dzieci 7-16 lat PWD w Lubawce, uczestników DDP Senior+ w Bukówce oraz posiłku wigilijnego w 2025r.
- Przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłku wigilijnego podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce w 2024 r.
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.