Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie kształcenia zawodowego – dostawa materiałów promocyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592186747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Broniewskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@zsp3.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zsp3piotrkow.wikom.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie kształcenia zawodowego – dostawa materiałów promocyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cf6dba0-38c1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006943/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie kształcenia zawodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nabywając nowe kompetencje buduj swoją przyszłość w Budowlance” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach RPO WŁ na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na podst. art. 175 pkt 1 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-86903ee1-1472-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSPiPOW.3.3611.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7774 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawie, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15:00, materiałów promocyjnych wskazanych w poniższej tabeli:
Nazwa Ilość w szt.
Długopis metalowy 125
Notes w twardej oprawie 115
Papierowa torba 120
Pendrive metalowy 115
Plecak na laptop 20
Worek /plecak 95
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12340,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12340,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12340,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI-DRUK Piotr Biegała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711309824
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 26
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12340,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia jednostek prokuratury okręgu piotrkowskiego
- Dostawa kasków ochronnych, udaroodpornych z osłoną twarzy oraz zestawów ochronnych udaroodpornych.
- Budowa parku sportowo-rekreacyjnego "Pocket Park" - BO 2023.
- Modernizacja i przyłączenie lokali mieszkalnych nr 1 i 2 do lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Wiejskiej 6 w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.