eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44445244-f244-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mpo krakow.logintrade.net.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpo krakow.logintrade.net.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Zamawiający informuje, iż komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Przetargowej pzp24.pl dostępnej pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań sprzętowych dla ww. Platformy Przetargowej znajdują się pod link:
https://mpo-krakow.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
b) Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert.
c) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
d) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o których mowa w pkt. 10 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pomocą platformy, o której mowa w lit. a).
e) Dokumenty inne niż wskazane w lit. d) tj. zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
- drogą elektroniczną: beata.wolnik@mpo.krakow.pl lub
- poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, tel. +48 12 64 62 202, e-mail: mpo@mpo.krakow.pl.
b) Osobą kontaktową we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Oczyszczania Sp. z o.o. jest Inspektor Ochrony Danych dostępny pod adresem: iod@mpo.krakow.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części” nr sprawy: TZ/PF/1/2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 97 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ/PF/1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części i w szczególności obejmuje:
Część 1
a) komputer osobisty – 30 szt.
b) komputer przenośny – 20 szt.
c) monitor LCD (typ 1) – 20 szt.
d) monitor LCD (typ 2) – 30 szt.
e) serwer – 1 szt.
f) oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok – 95 szt.
− Microsoft 365 Business Standard odnowienie na rok – 90 szt.
− Windows Server 2022 Standard - 16 Core License Pack – 1 szt.
− Windows Server 2022 Standard - 2 Core License Pack – 8 szt.
− Microsoft Windows Server 2022 1 User Cal – 100 szt.
− SQL Server 2022 Standard Edition – 2 szt.
− SQL Server 2022 - 1 User CAL – 110 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera zał. nr 1a) do SWZ.

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków.

3. Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia dla części 1 gwarancji jakości, na okres:
a) komputer osobisty – min. 5 lat
b) komputer przenośny – min. 5 lat
c) monitor LCD (typ 1) – min. 5 lat
d) monitor LCD (typ 2) – min. 5 lat
e) serwer – min. 5 lat
(licząc od daty podpisania protokołów odbioru) na zasadach określonych w treści SWZ.

Podział przedmiotu zamówienia na części:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Do 30 dni od dnia podpisania umowy dla :
a) Komputer osobisty – 15 szt.;
b) Komputer przenośny – 10 szt.;
c) Monitor LCD (typ 1) – 10 szt.;
d) Monitor LCD (typ 2) – 15 szt.;
e) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok – 25 szt.;

2. 60 - 70 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Serwer
b) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard odnowienie na rok
2 subskrypcje:
23 licencje odnowienie od 13.06.2024 r.
67 licencji odnowienie od 06.09.2024 r. – 90 szt.;
− Windows Server 2022 Standard - 16 Core License Pack – 1 szt.;
− Windows Server 2022 Standard - 2 Core License Pack – 8 szt.;
− Microsoft Windows Server CAL 2022 1 User Cal – 100 szt.;
− SQL Server 2022 Standard Edition – 2 szt.;
− SQL Server 2022 - 1 User CAL – 110 szt.;

3. 110 - 120 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok – 45 szt.

4. 150 - 160 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Komputer osobisty – 15 szt.;
b) Komputer przenośny – 10 szt.;
c) Monitor LCD (typ 1) – 10 szt.;
d) Monitor LCD (typ 2) – 15 szt.;
e) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok – 25 szt.;

Dla pkt. 5.2 do 5.4 SWZ Wykonawca dokona dostawy we wskazanych odpowiednio okresach od dnia podpisania umowy.

5. Rozwiązania równoważne:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla części nr 1 oraz części nr 2 szczegółowe informacje zawiera pkt 4 oraz 11 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

30231300-0 - Monitory ekranowe

48820000-2 - Serwery

48620000-0 - Systemy operacyjne

48610000-7 - Systemy baz danych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium (odpowiednio dla części):

Cena - 100 pkt.

C_(1-2)=a_(1-2)/b_(1-2) *100pkt
gdzie:
C1-2 - ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium cena (odpowiednio dla części 1-2);
a1-2 – najniższa cena oferty brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu (odpowiednio dla części 1-2);
b1-2 – cena brutto badanej oferty (odpowiednio dla części 1-2).

Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ważnych ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy – odpowiednio mniej punktów (odpowiednio dla części).
Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (odpowiednio dla części).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części i w szczególności obejmuje:
Część 2:
a) Przełącznik rdzeniowy – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera zał. nr 1b) do SWZ.

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków.

3. Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia dla części 2 gwarancji jakości, na okres:
a) przełącznik rdzeniowy – min. 5 lat
(licząc od daty podpisania protokołów odbioru) na zasadach określonych w treści SWZ.

Podział przedmiotu zamówienia na części:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
110 - 120 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Przełącznik rdzeniowy – 2 szt.;
Dla pkt. 5.2 do 5.4 SWZ Wykonawca dokona dostawy we wskazanych odpowiednio okresach od dnia podpisania umowy.

5. Równoważność:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla części nr 1 oraz części nr 2. Szczegółowe informacje zawierają pkt 4 oraz 11 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium (odpowiednio dla części):

Cena - 100 pkt.

C_(1-2)=a_(1-2)/b_(1-2) *100pkt
gdzie:
C1-2 - ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium cena (odpowiednio dla części 1-2);
a1-2 – najniższa cena oferty brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu (odpowiednio dla części 1-2);
b1-2 – cena brutto badanej oferty (odpowiednio dla części 1-2).

Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ważnych ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy – odpowiednio mniej punktów (odpowiednio dla części).
Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (odpowiednio dla części).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym jednakże Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków uczestnictwa w tym zakresie;
b) posiadają uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów gospodarczym jednakże Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków uczestnictwa w tym zakresie;
c) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej jednakże Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków uczestnictwa w tym zakresie;
d) posiadają odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową tj.
- dla części nr 1 - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, na rzecz jednego zamawiającego, o wartości nie mniejszej niż 570 tys. zł netto;
- dla części nr 2 - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawę dwóch przełączników rdzeniowych, o łącznej wartości nie mniejszej 140 tys. zł netto.


Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunków uczestnictwa nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 10 SWZ.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania oferty oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 a) oraz 2 b) do SWZ (jeśli dotyczy).
b) Oświadczenia, o których mowa w lit. a) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w lit. a) składa każdy z Wykonawców.

d) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 8 SWZ, w postaci:
− informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
* art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
* art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
− oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 2 e) do SWZ;
− zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
− zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
− odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
− oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 10 a) SWZ, w zakresie postaw wykluczenia z postępowania.
Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 f) do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9 SWZ, zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert:
- oświadczenie, iż wykonał zamówienia wskazane w treści pkt. 9 d) tiret 1 do SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 c) do SWZ – dotyczy części nr 1;
- oświadczenie, iż wykonał zamówienia wskazane w treści pkt. 9 d) tiret 2 do SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 d) do SWZ – dotyczy części nr 2.
b) Oświadczenia, o których mowa w lit. a) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

c) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę przetargową) potwierdzających, iż Wykonawca spełnia warunki uczestnictwa, o których mowa w pkt. 9 SWZ, w postaci :
− dowodów określających czy dostawy wymienione w oświadczeniu zgodnym z zał. nr 2 c) oraz/lub 2d) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie dostaw zobowiązany jest podać jedynie te dostawy, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty poniższych przedmiotowych środków dowodowych:
a) dla części 1:
- wypełnionego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia potwierdzającego, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego wskazane w zał. nr 1a) do SWZ. Należy wypełnić zał. nr 1a) do SWZ w kolumnie „Parametry oferowane” wpisać „tak” lub „nie” oraz podać producenta/typ/model dla oferowanego przedmiotu zamówienia, natomiast w tabeli w pkt 2.6 „Oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę” należy podać oferowane oprogramowanie.
- dokumenty (w języku polskim), o których mowa w zał. nr 1a) do SWZ tj. certyfikaty i deklaracje zgodności.
b) dla części 2:
- wypełnionego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia potwierdzającego, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego wskazane w zał. nr 1b) do SWZ. Należy wypełnić zał. nr 1b) do SWZ w kolumnie „Parametry oferowane” wpisać „tak” lub „nie” oraz podać producenta/typ/model dla oferowanego przedmiotu zamówienia

Jeżeli Wykonawca oferuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę równoważne na potwierdzenie, iż oferowane przez niego produkty lub świadczone usługi, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zał. nr 1a) i lub 1b) do SWZ, zobowiązany jest załączyć do oferty (dla każdego produktu równoważnego) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, o którym mowa w § 9 ust. 1 pkt. 11 lit. b) Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia (Dz. U. z 2020 poz. 2415), że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla produktów równoważnych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4 SWZ.

Dokumenty o których mowa w pkt 11a) tiret 1-2 SWZ oraz pkt 11b) tiret 1 SWZ stanowią przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 107 ust. 1 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, iż:
- w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 11a) tiret 1-2 SWZ oraz pkt 11b) tiret 1 SWZ będzie miała zastosowanie procedura, o której mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
- oświadczenia, o których mowa w pkt. 10 a) i 10 b) SWZ;
- przedmiotowe środki dowodowe , o których mowa w pkt 11 SWZ (odpowiednio dla części);
- wypełniony i podpisany formularz oferty – zał. nr 4 do SWZ;
- wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty - zgodnie z zał. nr 5a) oraz/ lub 5b) do SWZ (odpowiednio dla części);
- dokument potwierdzający wniesienie wadium (odpowiednio dla części);
a ponadto:
- pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składa pełnomocnik (jeżeli dotyczy).
- oświadczenie z którego wynika, które dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). Powyższy obowiązek dotyczy także Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

a) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
9 000,00 złotych (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100) – dla części 1
2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiąc złotych 00/100) – dla części 2
b) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
c) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
d) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
e) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao SA 58 12406292 1111 0010 8664 9233
z adnotacją: „wadium do przetargu nr TZ/PF/1/2024 – część nr ….”
f) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
g) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposobów spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu .Warunek uczestnictwa w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w pkt. 9 lit. d) musi spełniać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiotowe zamówienie publiczne (warunek ten nie podlega łączeniu).
- Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (nie dotyczy).
- W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie w okolicznościach wskazanych w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Powyższy obowiązek dotyczy także Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności o charakterze siły wyższej lub innych przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub leżących poza jego rozsądną kontrolą zaistniałych po zawarciu niniejszej Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-12 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpo-krakow.logintrade.net.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie lub
- podpisem zaufanym lub
- podpisem osobistym*.
*Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy, która zostanie podpisana tylko własnoręcznym podpisem upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy a następnie zeskanowana. Własnoręczny podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy nie jest podpisem osobistym, o którym mowa w art. 63 ust. 2 Pzp.
Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie www.nccert.pl
c) Ofertę (wraz z wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część) należy przesłać za pośrednictwem Platformy Przetargowej znajdującej się pod linkiem:
https://mpo-krakow.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
d) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. Reprezentacja, o której mowa w zdaniu poprzednim musi wynikać z przedłożonego przez Wykonawcę odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz pełnomocnictwa załączonego do oferty.

e) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1. Do 30 dni od dnia podpisania umowy dla :
a) Komputer osobisty – 15 szt.;
b) Komputer przenośny – 10 szt.;
c) Monitor LCD (typ 1) – 10 szt.;
d) Monitor LCD (typ 2) – 15 szt.;
e) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok – 25 szt.;

2. 60 - 70 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Serwer
b) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard odnowienie na rok
2 subskrypcje:
23 licencje odnowienie od 13.06.2024 r.
67 licencji odnowienie od 06.09.2024 r. – 90 szt.;
− Windows Server 2022 Standard - 16 Core License Pack – 1 szt.;
− Windows Server 2022 Standard - 2 Core License Pack – 8 szt.;
− Microsoft Windows Server CAL 2022 1 User Cal – 100 szt.;
− SQL Server 2022 Standard Edition – 2 szt.;
− SQL Server 2022 - 1 User CAL – 110 szt.;

3. 110 - 120 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Przełącznik rdzeniowy – 2 szt.;
b) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok – 45 szt.

4. 150 - 160 dni od dnia podpisania umowy dla:
a) Komputer osobisty – 15 szt.;
b) Komputer przenośny – 10 szt.;
c) Monitor LCD (typ 1) – 10 szt.;
d) Monitor LCD (typ 2) – 15 szt.;
e) Oprogramowanie:
− Microsoft 365 Business Standard na rok – 25 szt.;

Dla pkt. 5.2 do 5.4 SWZ Wykonawca dokona dostawy we wskazanych odpowiednio okresach od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.