Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196031/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "TELEWIZJA POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włókiennicza 16A
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-464
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.bialystok@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tvp.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
media
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44f475d-1fc7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TXCC/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 346341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku i jego uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 – zwanych dalej „Wzorem umowy”.Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania pomiarów sprawdzających współczynnik CRI, zakres temperatury barwowej oraz natężenie światła dla opraw, które mają wyspecyfikowane parametry w Opisie Przedmiotu Zamówienia przy użyciu certyfikowanego spektrometru Seconic C-700 lub C-7000
Zamówienie składa się z następujących części:
4.3.1.1 część nr 1 – Oprawy LED pkt. 2.1. – 2.3
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 300813,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku i jego uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 – zwanych dalej „Wzorem umowy”.4.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania pomiarów sprawdzających współczynnik CRI, zakres temperatury barwowej oraz natężenie światła dla opraw, które mają wyspecyfikowane parametry w Opisie Przedmiotu Zamówienia przy użyciu certyfikowanego spektrometru Seconic C-700 lub C-7000
Zamówienie składa się z następujących części:
4.3.1.2 część nr 2 – Oprawy LED pkt. 2.4. – 2.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 45528,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333493,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353489,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333493,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA – ŁUKASZ BEM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691390680
7.3.3) Ulica: Krakowska 52/2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333493,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55989,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59160,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55989,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIOTECH POLAND SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221024970
7.3.3) Ulica: BAŻANCIA 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-892
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55989,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
- Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap I
- Dostawa systemu oświetlenia wewnętrznego w budynkach dydaktycznych A, B, C, D Politechniki Świętokrzyskiej
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.