eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawę oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TELEWIZJA POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włókiennicza 16A

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-464

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.bialystok@tvp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tvp.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


media

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44f475d-1fc7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TXCC/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 346341,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku i jego uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania pomiarów sprawdzających współczynnik CRI, zakres temperatury barwowej oraz natężenie światła dla opraw, które mają wyspecyfikowane parametry w Opisie Przedmiotu Zamówienia przy użyciu certyfikowanego spektrometru Seconic C-700 lub C-7000
Zamówienie składa się z następujących części:
4.3.1.1 część nr 1 – Oprawy LED pkt. 2.1. – 2.3

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 300813,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia technologicznego LED dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku i jego uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
4.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania pomiarów sprawdzających współczynnik CRI, zakres temperatury barwowej oraz natężenie światła dla opraw, które mają wyspecyfikowane parametry w Opisie Przedmiotu Zamówienia przy użyciu certyfikowanego spektrometru Seconic C-700 lub C-7000
Zamówienie składa się z następujących części:
4.3.1.2 część nr 2 – Oprawy LED pkt. 2.4. – 2.5

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 45528,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333493,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353489,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333493,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA – ŁUKASZ BEM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691390680

7.3.3) Ulica: Krakowska 52/2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333493,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55989,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59160,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55989,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIOTECH POLAND SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221024970

7.3.3) Ulica: BAŻANCIA 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-892

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55989,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.